Pariuri sportive

32 de români fericiți cu campania “Mondialul Superbet”, derulată pe perioada Campionatului Mondial de Fotbal Rusia 2018

16.07.2018 | 16:37
32 de romani fericiti cu campania Mondialul Superbet derulata pe perioada Campionatului Mondial de Fotbal Rusia 2018

București, 16 iulie 2018  – Cea mai mare casă de pariuri sportive din România, Superbet Group, a încheiat în forță Mondialului Superbet”, cea mai mare campanie, cu premii totale de peste 900.000 de lei, pe care a conceput-o cu prilejul Campionatului Mondial de Fotbal din Rusia, încheiat în data de 15 iulie. În aceeași zi, a fost acordat și marele premiu – un BMW X5, câștigat de Nicolae-Cătălin Cărunțu, un parior din Târgu Jiu care a jucat biletul online.

Succesul și cifrele acestei campanii demonstrează forța grupului Superbet. Mesajul central al campaniei cu cele mai mari premii din istoria Superbet a fost unul de încredere și transparență. Încrederea este un atribut central al brandului Superbet și motivul pentru care suntem cea mai îndrăgită casă de pariuri sportive din România”, a declarat Vlad Ardeleanu, director general Superbet România, prezent la marea extragere din 15 iulie.

Pentru această campanie, Superbet a ales produse care sunt vârf de gamă în segmentul lor – telefoane Samsung Galaxy S9+ și automobile BMW, unul dintre cele mai apreciate și iubite branduri auto din România. În premieră, la extragerile zilnice au participat atât biletele câștigătoare, cât și cele necâștigătoare. Zilnic, au fost acordate 27 de telefoane și săptămânal patru mașini BMW Seria 1 , cea de-a cincea, un BMW X5, fiind atribuită în chiar ziua finalei.

Cifrele Mondialului Superbet au fost și ele impresionante: peste 25.000 de pariori din toată țara au jucat 225.000 de bilete valide atât în cele 880 de agenții din rețeaua națională a Superbet, cât și în online. Altfel spus, o medie de zece bilete a fost jucată de fanii fotbalului și ai Superbet.  Cel mai înfocat fan a pariat peste 3.000 de bilete în această campanie.

Ca un garant al transparenței, s-a decis ca întreaga mecanică a alegerii și distribuirii premiilor să fie făcută cu parteneri externi. Pentru a evita orice eroare sau suspiciune de nereguli, programul de alegere 100% aleatorie a fost livrat Syscom Digital, firmă specializată în mecanici de engagement, interactivitate și mobile marketing.

Pentru a fi cât mai accesibilă pariorilor, campania a avut mecanisme extrem de simplificate: tot ce a fost legat de procesul de înregistrare,  au fost acoperite costurile sms-urilor, iar la tombolă au putut participa atât biletele câștigătoare, cât și cele necâștigătoare.

A fost o campanie cu atât mai specială pentru noi cu cât a fost un prilej să unim două lumi – cea a jucătorilor din retail, a celor care intră în agențiile noastre pentru a paria și cea online, a pariorilor care intră fie pe site, fie de pe telefonul mobil”, a mai spus directorul general al companiei.

Fondat în 2007, grupul Superbet este la acest moment cel mai mare operator de jocuri de noroc din România, cu o rețea de retail (offline) de aproape 1.000 de agenții în toată țara, peste 3.500 de angajați și aproape 15 milioane de bilete jucate zilnic.

Grupul Superbet include brandurile Superbet, BetArena online, Magic Jackpot și Go!Bet. Cu birouri și operațiuni în zece țări  piețe, planurile de extindere vizează ca grupul Superbet să devină lider regional și jucător global în următorii cinci ani.