Life

Filmul românesc Tabăra este un real succes. Producția 5Gang a depășit Spider-Man: No Way Home la cinematografele din țară

Filmul românesc ”Tabăra” are parte de un real succes în cinematografele din țară. Producția grupului ”5Gang” a depășit pelicula ”Spider-Man: No Way Home” în box office-ul din România. 
04.01.2022 | 16:30
Filmul romanesc Tabara este un real succes Productia 5Gang a depasit SpiderMan No Way Home la cinematografele din tara
Filmul ”Tabăra” al grupului 5Gang este pe primul loc în box ofiice-ul din România. Sursă foto: Instagram
ADVERTISEMENT

Filmul ”Tabăra” a ajuns să fie la momentul actual cel mai vizionat din cinematografele din România. Ultimul proiect al grupului ”5Gang” a devansat a treia parte a filmului ”Spider-Man: No Way Home”, care a coborât pe locul doi după două săptămâni în care a fost în fruntea clasamentului.

”Tabăra”, locul unu în box office-ul românesc

”Sper ca acest film să aibă un impact pozitiv atât asupra copiilor, cât și a părinților. Am investit multe resurse în acest proiect de suflet și tot ce îmi doresc este ca cei care îl văd să rămână cu un sentiment de bine și să se distreze cel puțin cât ne-am distrat noi făcându-l”, spune Selly, conform dcnews.ro.

ADVERTISEMENT

Pe cât de mult au investit, pe atât de mult au și câștigat. La doar o săptămână de la lansarea în cinematografele din România, filmul grupului ”5Gang”, ”Tabăra”, ocupă locul în box office-uri.

Pelicula regizată de Vali Dobrogeanu, cu Andrei Șelaru, Matei Dima și Dorian Popa în distribuție a avut încasări de 1,5 milioane de lei, cu 500.000 lei mai mult decât ”SpiderMan: No Way Home”.

ADVERTISEMENT

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SELLY (@selly)

Povestea lungumetrajului subliniază dependența tinerilor de tehnologie și social-media

Lungmetrajul românesc aduce pe marele ecran povestea unor adolescenți trimiși de către părinți într-o tabără de „deztehnologizare”, acolo unde sunt învățați prin tot felul de metode să scape de dependența față de telefoane, tablete și de ”relația” cu tot ce înseamnă social-media.

Odată ajunși în tabăra de vară, deși filmul are un scop moralizator, punerea sa în scenă a combinat intrigi specifice vârstei cu umorul de care dau dovadă actorii în diferite scene.

ADVERTISEMENT

”Scopul filmului este de a prezenta subiectul într-o lumină aparte”

“Este un proiect la care am lucrat aproximativ 2 ani. Fiind un film dedicat, în primul rând copiilor și adolescenților, am încercat să echilibrez partea distractivă cu cea educativă, cu accent pe umor. De asemenea, am dorit sa prezint într-o lumina nouă anumite aspecte legate de educație și părinților.

Am făcut tot posibilul să ofer o poveste cu un concept original și un subiect apropiat mie, mai exact educația din mediul online. Am tot menționat cuvântul ‘educativ’, însă pentru mine scopul filmului este de a distra publicul și de a prezenta subiectul într-o lumină aparte”, a menționat regizorul și scenaristul Vali Dobrogeanu.

ADVERTISEMENT

Unul dintre producătorii principali, Matei Dima, pentru că lungmetrajul a fost produs de Viva la Vidra Productions în parteneriat cu Selly Media, spune că apariția unui nou film românesc nu poate decât să îl bucure, dorința lui fiind aceea de a crește notorietatea cinematografiei din România.

ADVERTISEMENT

”Tot ce îmi doresc este ca cinematografia românească să fie privită cu ochi mai buni de către un public cât mai larg. Mă bucur de fiecare film românesc care apare, indiferent dacă este produs de noi sau nu, iar Tabăra este continuarea acestui vis al meu de a aduce oamenii în cinema la filme autohtone”, a declarat și Matei Dima.