Life

Seară de gală la lansarea colecției Bitolia: 74 – The Creation. Evenimentul anului în fashion, marca Oana Livia Badea

Cel mai important eveniment de modă din această toamnă, Bitolia: 74-The Creation, a avut loc la București. Colecția a fost realizată de designerul Oana Livia Badea.
18.09.2024 | 21:09
Oana Livia Badea, succes uriaș cu noua colecție Bitolia. foto: Gheorghe Flușter - Fanatik
ADVERTISEMENT

Într-o atmosferă de poveste, creatoarea și antreprenoarea Oana Livia Badea și-a lansat noua colecție, 74-The Creation. Evenimentul a avut loc miercuri, 18 septembrie 2024, la Galeriile Bitolia din Capitală, într-un decor nonconformist – Halele Griro din zona Grivița.

Show total, marca Bitolia

Este vorba despre noua colecție primăvară-vară 2025, care vine cu un concept inovator. Punerea în scenă a fost una deosebită, cu invitați de marcă, decoruri impresionante și creații spectaculoase.

ADVERTISEMENT

Peste 350 de invitați au participat la cel mai important show de modă din această toamnă, în România. Pe listă s-au aflat vedete de televiziune, oameni de afaceri, medici, jurnaliști sau sportivi.

Bitolia Gallery, prezentări de excepție! Noua colecție primăvară-vară 2025: 74 - THE CREATION

Cel mai important show de modă al toamnei a beneficiat de un joc spectaculos de lumini, live cooking, iar printre artiștii care au întreținut atmosfera s-a numărat și celebrul Andrew Maze. La party, temperatura a crescut după ce la pupitru a trecut DJ Ddy Nunes.

ADVERTISEMENT
DJ Bitolia
DJ Ddy Nunes, la evenimentul Bitolia

Spațiul în care s-a desfășurat evenimentul a fost gândit ”out of the box”, cu trei zone principale: Fashon, Food/Bar și Music & Nature. Un adevărat parc verde a fost amenajat pentru show-ul de modă, prin care creatoarea a transmis că militează pentru susținerea ecosistemului natural prin elemente care vorbesc despre sustenabilitate.

Au fost prezente elemente multimedia care nu au mai fost văzute în România, cu bănci de lumină, sunete înregistrate din natură și imagini spectaculoase proiectate direct pe pereți.

ADVERTISEMENT
Galeriile Bitolia
Decoruri nonconformiste la Galeriile Bitolia

Oana Livia Badea a investit 1,5 milioane euro în Galeriile Bitolia

De profesie avocat specializat pe drept comercial, Oana Livia Badea a făcut pasul către antreprenoriatul în modă, o direcție mai puțin explorată, în România. Ea a deschis Galeriile Bitolia, o galerie de modă care oferă spre închiriere sau vânzare rochii și bijuterii de lux lucrate manual.

În timp, spațiul creat de Oana Livia Badea a devenit o locație de referință pentru industria românească de fashion. ”The Art of Fashion”, la cel mai înalt nivel.

ADVERTISEMENT

Bitolia Gallery: Oana Livia Badea, apariție DE EXCEPȚIE la lansarea noii colecții primăvară-vară 2025

Oana Livia Badea a investit 1,5 milioane euro în deschiderea și amenajarea acestei galerii de modă unică în România.

„Valoarea de achiziţie a clădirii plus amenajarea acesteia au costat aproximativ 1,2 mil. euro. Bitolia Gallery este un proiect pe care l-am simţit.

Am simţit că este momentul să creez un loc în care oamenii să se simtă relaxaţi şi în acelaşi timp să probeze, să cumpere sau să închirieze rochii şi bijuterii de lux create manual. Este o investiţie care cu tot cu colecţia de rochii sare de 1,5 mil. euro“, a declarat Oana Livia Badea, creatoarea Galeriilor Bitolia, pentru ZF.

Succes internațional pentru Oana Livia Badea, creatorul brandului Bitolia

Colecțiile create, în ultimii ani, de Oana Livia Badea au impresionat nu doar publicul din România ci și pasionații de modă din alte țări. Anul trecut, designerul a impresionat la Paris Fashion Week prin colecția My Roses, care a fost expusă la celebrul Hotel Ritz, din capitala Franței.

Colecția My Roses a fost gândită special pentru evenimentul de la Paris, dar creațiile au putut fi găsite și aici, în România. Publicații de modă precum Moevir Magazine și Malive au dedicat spații ample colecției, dar și designerului român.

Oana Livia Badea a reușit să dezvolte unul dintre cele mai apreciate branduri de fashion din România ultimelor trei decenii. Designerul se poate lăuda că a reușit de fiecare dată să aducă în fața potențialilor clienți colecții care rămân în istorie și pot inspira tinerii creatori de modă.

ADVERTISEMENT