Odată cu întăririle masive şi cu injecţiile de capital făcute în această vară la cele două echipe fanion ale oraşului Milano interesul fanilor din Peninsulă pentru partidele din Serie A a crescut foarte mult faţă de ediţiile prcedente. Acest lucru este reliefat şi de o anchetă a cotidianului Gazzetta dello Sport, care a publicat numărul de abonamente făcut de cluburile din Serie A.
Campania de achiziţii fantastică, reuşită de AC Milan, clubul care a investit cel mai mult în transferuri, cu 214,5 milioane euro, faţă de 149 cheltuiţi de campioana ultimelor şase ediţii, Juventus, i-a adus la o stare de entuziasm extraordinară pe fanii lui Milan, care au dat buzna la abonamente. 31.000 de abonamente au făcut deja tifosii rossoneri, cu 14559 mai mult decât îbn sezonul precedent.
Click pe meci în aplicaţia de mai jos pentru detaliile complete: echipe de start, comentariul live, statistici, clasament în timp real! Click pe MECIURILE ZILEI pentru a vedea toate jocurile de azi
La nivel de Serie A numărul total de abonamente vândute este de 282.683, cu 30.788 peste stagiunea precedentă. Deşi cifrele nu sunt oficiale se presupune că şi Inter ar fi vândut acelaşi număr de carduri de acces, iar Juventus are 29.000. Cel mai puţin a vândut Sassuolo, care are numai 4800 de abonaţi, dar penultimul loc este ocupat, absolut inexplicabil de Napoli, cu doar 5888, departe chiar şi de nou promovatele Verona, peste 11.000, SPAL Ferrara peste 8.000 şi Benevento, peste 7.500.
Dacă încercăm o scurtă comparaţie cu abonamentele vândute în fotbalul românesc decalajul este izbitor, fără exagerare, pare a fi de ani lumină. Pentru că maximum de abonamente a vândut CFR Cluj, 2000 de bucăţi, urmată de Dinamo, cu 1500 şi Craiova 1200, în timp ce la FCSB nici nu s-au eliberat astfel de carduri! Asta şi explică pe undeva că suntem tot mai jos în fotbalul european din toate punctele de vedere.