Aeroportul Otopeni își caută mascota. Pisica, care răspunde la numele Mira sau Vasi, a fost furată. Reprezentanții instituției au postat mai multe imagini cu animalul care a dispărut în urmă cu numai câteva zile.
Aeroportul Otopeni încearcă să își găsească mascota. Felina, cunoscută drept Mira sau Vasi, a fost sustrasă din incintă. Pisica aceasta este văzută ca un animal care poartă mult noroc instituției din București.
Concret, Aeroportul Internațional Henri Coandă din Capitală a dezvăluit că există informații conform cărora pisica, care este tratată regește de mulți oameni, ar fi fost abandonată în zona Chiajna – Dragomirești.
Angajații fac apel la români pentru a găsi mascota care a dispărut, după ce au fost verificate toate camerele de supraveghere. Așa au descoperit fapta care s-a desfășurat la finalul săptămânii trecute, în noaptea de 23 spre 24 august 2024.
Personalul a mai transmis că pisica care este mascota Aeroportului Otopeni nu este obișnuită să trăiască singură, ci printre oameni. Felina, care răspunde la Mira sau Vasi, are o stare de sănătate foarte bună și are zgardă la gât.
„Ajutați-ne să ne recuperăm mascota. Pisica din imagini, mascota noastră, a fost furată de la aeroport și aruncată în zona Europolis Logistics Park Chiajna – Dragomirești, în noaptea de 22/23 august 2024.
Răspunde la numele Vasi sau Mira și sigur vrea acasă adică la aeroport unde are o căsuță a ei, apă și mâncare, tratamente medicale pentru că noi toți, familia ei de la aeroportul Otopeni, îi purtăm de grijă!”, este anunțul care apare pe pagina Bucharest Airports de pe Facebook.
„Pisica are chiar propria căsuță în hol. Ea chiar când a avut o problemă, oamenii mai miloși din aeroport au pus mână de la mână și au dus-o la un veterinar, au operat-o și s-a întors înapoi la căsuța ei, aeroportul.
Din păcate, de la sfârșitul săptămânii trecute a dispărut și acum o căutăm. Din primele informații s-ar afla pe un câmp. Au fost și colegi care au căutat-o acolo, în sud, pe lângă Chiajna, cu puține speranțe, însă se pare.
În măsura în care nu reușim să o găsim într-o zi, două, cel mult, cred că cineva va face de la noi o plângere în sensul ăsta”, a declarat Teodor Postelnicu, purtător de cuvânt CNAB, pentru Antena 3 CNN.