Fostul portar de la echipa națională, Ciprian Tătărușanu, a vorbit deschis despre afacerea cu care a dat lovitura. Produsul său se găsește la ora actuală în toate supermarketurile, iar românii adoră să-l mănânce. Are beneficii importante pentru sănătate.
Ciprian Tătărușanu a dezvăluit că a investit în domeniul imobiliar, dar și în alt business important care i-a adus succes. Fostul portar are o fermă cunoscută în țara noastră, care produce o legumă iubită de multă lume.
Sportivul crește alături de un prieten foarte bun produse de calitate. Vedeta a povestit că dovleceii pe care-i dezvoltă sunt la mare căutare în rândul populației pentru că aceștia se găsesc în toate supermarketurile românești.
„Unul din business-uri este în imobiliare împreună cu fratele meu și al doilea este o fermă biologică, cu un prieten. În momentul ăsta dovlecel… zucchini verde, zucchini galben, zucchini bilă.
Le găsiți la cele mai mari supermarketuri din România. Am produs și într-o cantitate foarte mică castraveți”, a explicat Ciprian Tătărușanu într-un podcast, conform iamsport.ro. În prezent, ferma de dovlecei a atins un nivel mare de producție.
În aceeași notă, fostul portar a declarat că amicul său, care este acționar, a lucrat în agricultură și a crezut foarte mult în această legumă, care se vinde în cantități mari. Produsul este unul de calitate și mai ales, biologic.
Poate fi consumat cu mare încredere de toată familia pentru că este calitativ și bun pentru sănătatea umană. Mai mult decât atât, Ciprian Tătărușanu spune că în timp a apărut un proiect special în România, pentru a va crește legume bio pentru un cunoscut supermarket.
„Și am hotărât, încet-încet, ne-am dezvoltat ușor. Față de ce ne gândeam noi la început, acum am ajuns la un nivel mare de producție. Un nivel mare, păi avem peste 10 hectare, solar și în exterior.
Nu a fost problemă cu căldura, problemele apar când vin insectele și noi fiind biologic nu putem da cu nimic. Dar totul este ok, îți asumi unele pierderi”, a completat Ciprian Tătărușanu, mai arată sursa menționată mai sus.
În altă ordine de idei, sportivul recunoaște că folosește leguma foarte des în propria bucătărie pentru că este un produs bun. Are mare încredere în calitățile alimentului pe care-l comercializează în momentul de față.