Raiffeisen Bank România face un anunț important pentru toți românii care au cont și card. Banca a transmis că încă din prima parte a anului a început un proces de înlocuire a milioane de carduri. Procesul este în plină desfășurare.
În luna mai, Raiffeisen Bank a început să notifice clienții cu privire la schimbările care se vor produce în privința cardurilor Mastercard. Treptat, acestea au început să fie înlocuite în totalitate cu carduri Visa.
”Am reinventat portofoliul de carduri Raiffeisen Bank și le-am făcut mai prietenoase cu natura, folosind un material nou și sustenabil. Noile carduri contribuie la reducerea amprentei de carbon, pentru că sunt realizate din 99% plastic reciclat, un pas important pentru misiunea noastră de a construi un viitor mai verde”, preciza Raiffeisen, în primăvară, în notificarea trimisă clienților.
Procesul de înlocuire a acestor carduri de credit a debutat deja pe 15 iulie 2024. Va continua până pe 31 octombrie 2024. Dacă e să vorbim de cardurile de debit, ele sunt schimbate între 1 august 2024 și 31 martie 2025.
”Vei primi un SMS de la noi când cardul este gata de trimis, iar apoi un alt SMS de la curier cu data exactă la care îl vei primi. Toate cardurile vor fi înlocuite treptat, în următoarele perioade: cardurile de credit în perioada 15 iulie – 31 octombrie 2024, iar cardurile de debit în perioada 1 august 2024 – 31 martie 2025”, a transmis Raiffeisen Bank, în luna mai.
Banca austriacă punctează faptul că aceste carduri VISA noi vor oferi și avantaje suplimentare pentru clienţi. De notat că, pentru fiecare plată efectuată cu un card de debit VISA în lei, Raiffeisen Bank va face o donație către Asociația Dăruiește Viață. Se va sprijini astfel construirea unui nou campus medical.
E important de știut că cetățenii care au conturi și carduri la Raiffeisen Bank nu trebuie să plătească absolut nimic pentru înlocuirea cardului. Trecerea de la Mastercard la Visa se va face fără niciun cost.
Iată ce trebuie să facă românii pentru a primi noile carduri. În primul rând, să intre în aplicația Smart Mobile. Aici vor verifica dacă adresa notată e cea la care vor să ajungă cardul.
În caz contrar, detaliile trebuie actualizate în câțiva pași simpli: click pe poza de profil din bara de sus -> Administrare profil -> Actualizare date personale-> Datele CI sunt actuale. Dacă datele furnizate sunt actuale se apăsă pe Continuă-> apoi se adaugă sau se modifică adresa de domiciliu.
Clienții care nu au Smart Mobile trebuie să se prezinte la orice agenție Raiffeisen pentru actualizarea datelor personale. Apoi, după primirea cardului, acesta se activează în orice ATM / MFM sau POS cu tastarea PIN-ului existent.