Veste importantă pentru toți cei care au cont și card la Raiffeisen Bank, dar și pentru cei care vor să devină clienți ai instituției bancare. O schimbare majoră a fost implementată cu scopul de a facilita accesul la serviciile băncii.
Reprezentanții Raiffeisen Bank anunță introducerea unei noi funcționalități în aplicația Smart Mobile. Clienții instituției financiare pot afla informații în orice moment cu privire la dobânzile încasate de la Raiffeisen pentru produsele de economisire.
Astfel, odată ce-și instalează această aplicație, oamenii vor avea acces oricând la serviciile bancare fără să fie nevoiți să meargă la agențiile sau sucursalele instituției. Noua funcționalitate regăsită în aplicația Smart Mobile oferă un control total clienților asupra sumelor din bani, direct de pe telefon.
„Cu noua funcționalitate, vezi rapid suma pe care ai încasat-o din dobânzile conturilor de economii și depozitelor tale, de la Raiffeisen Bank. Așa poți să calculezi mai ușor veniturile tale extra-salariale și știi dacă este cazul să depui declarația unică din anul precedent, conform Codului Fiscal”, arată Raiffeisen Bank.
Clienții pot afla informațiile necesare cu privire la contul de economii, depozitele la termen și dobânzile încasate. În plus, sistemul de banking 100 % se adresează și noilor clienți ai instituției financiare.
Cei care vor să-și deschidă un cont la Raiffeisen Bank pot face acest pas tot prin intermediul aplicației Smart Mobile, nefiind necesară deplasarea la sediul băncii. Pe lângă accesul la principalele servicii, precum plăți și transferuri, noii clienți pot apela inclusiv la un credit de nevoi personale prin intermediul aplicației.
De asemenea, poți opta pentru primirea gratuită a notificărilor de tip push odată ce ai activat setările în aplicația Smart Mobile. În acest fel vei afla imediat ce se întâmplă cu banii tăi, indiferent dacă faci un schimb valutar, mergi la cumpărături ori încasezi salariul.