Reprezentanții PPC, fostul ENEL, au făcut un anunț important pentru clienții lor. Acesta se poate vedea mai ales atunci când încerci să faci plata online. Toți cei care au contract cu compania responsabilă de gaze și electricitate sunt afectați.
Dacă ați primit de curând o factură din partea companiei PPC și ați încercat să o plătiți online, dar nu ați reușit, aflați că nu este o eroare. De altel, în mod cert v-a apărut un mesaj în aplicație, când ați încercat achitarea costului, în care vi s-a specificat că nu este posibil, momentan, să faceți asta.
”În perioada 19 – 23 septembrie, lucrăm la actualizarea sistemelor noastre informatice, ca parte a procesului de migrare a acestora la Grupul PPC” sau ”În luna septembrie ne actualizăm sistemele informatice”, sunt printre mesajele transmise de companie.
Drept urmare, nu puteți plăti deocamdată online facturile PPC, la gaze sau la curentul electric, fiindcă se efectuează o actualizare de date, pentru o mai bună funcționare a lor, încât să se evite un incident de orice tip, care poate afecta clientul.
Totuși, poți achita factura, până pe data de 24 septembrie când se va remedia situația, la partenerii bancari sau la serviciile de self-pay. Cei care doresc să procedeze la fel ca înainte, prin plata în numerar, trebuie să aștepte tot până pe 24 septembrie, la fel ca persoanele cărora le convine online.
”Este important să știi că, doar luna aceasta, perioada de transmitere a indexului autocitit va fi în intervalul 24 septembrie, ora 09:00, până pe 30 septembrie, ora 19:00, deoarece ne actualizăm sistemele informatice, ca parte a procesului de migrare a acestora la Grupul PPC.
În perioada în care ne actualizăm sistemelor informatice, cuprinsă între 19 și 23 septembrie, vei putea încheia un contract doar într-unul dintre magazinele noastre sau prin intermediul agenților din teren. Serviciul de contractare online va fi indisponibil în acest interval (…)
Dacă plătești factura în aceste zile, vom înregistra plata, însă informațiile referitoare la sold vor fi actualizate după ce serviciile noastre digitale vor fi din nou active. Este important să știi că termenul de plată al facturii rămâne același, chiar dacă noi vom procesa ulterior datele soldului”, au mai transmis cei de la PPC.