De câteva săptămâni bune, Lidl a reușit să creeze isterie în rândul iubitorilor de fotbal. Supermarketul a lansat un album exclusiv care trebuie completat cu diverse cartonașe. Iată ce anume a stârnit nemulțumire în rândul clienților Lidl.
Lidl România a reușit să ajungă la inimile microbiștilor. Fanii Campionatului European de Fotbal UEFA 2024 au putut găsi la Lidl un album de colecție lansat cu ocazia acestui eveniment.
Ca orice alt album, acesta trebuie completat cu diverse cartonașe. De data asta, protagoniștii cartonașelor sunt jucătorii echipelor care intră pe teren la UEFA 2024.
În posesia cartonașelor se intră foarte ușor. Clienții Lidl trebuie să facă cumpărături de minim 80 de lei pentru a primi cartonașe albastre. Însă, abia de acum urmează supărarea fanilor.
Un utilizator TikTok a împărtășit cu toată lumea frustrarea pe care o are. Deși a înțeles mecanismul pe care îl aplică Lidl, i se pare că ceva nu funcționează așa cum trebuie.
Aceasta a explicat că trebuie să cumperi de minim 80 de lei pentru a primi câteva cartonașe albastre. Evident, nu sunt suficiente pentru a completa întregul album, așa că ai nevoie de și mai multe, ceea ce înseamnă alte cumpărături.
Ei bine, mai există o variantă prin care posesorii albumului de colecție pot primi cartonașe. Potrivit utilizatorului TikTok, oricine poate merge la Lidl să cumpere 40 de cartonașe cu 80 de lei.
În total, albumul de colecție trebuie completat cu 108 cartonașe. Utilizatorul TikTok nu a avut răbdare sa intre în posesia lor în urma cumpărăturilor, așa că a mers și le-a achiziționat direct.
Tânărul le-a spus tuturor că un singur cartonaș costă 2 lei, iar el a decis să cumpere 200. Totuși, mai are o nemulțumire. În timp ce cartonașele roșii pot fi cumpărate, cele albastre se distribuie doar în urma cumpărăturilor de minim 80 de lei.
”Ce vrăjeală, să cumperi de 80 de lei mâncare sau ce ai tu nevoie și îți dă unul din ăsta, care e aceeași chestie cu ăsta roșu și ăsta costă 2 lei. De 80 de lei îți iei 40. Vrăjeală mai mare n-am văzut de la Lidl.”, a spus tânărul în online.