Life

Alertă de fraudă la Digi RCS RDS. Mesajul la care clienții nu trebuie să răspundă

A fost emisă o alertă de fraudă la Digi RCS RDS. Clienții nu trebuie să răspundă la acest mesaj pentru că se pot expune în fața unui mare pericol.
22.05.2024 | 13:06
Alerta de frauda la Digi RCS RDS Mesajul la care clientii nu trebuie sa raspunda
Alertă de fraudă la Digi RCS RDS. Sursă foto: Freepik /colaj Fanatik
ADVERTISEMENT

Alertă de fraudă la Digi RCS RDS. Compania a emis o avertizare pentru toți clienții. E în desfășurare o nouă campanie frauduloasă și se pare că identitatea companiei e folosită în acest sens.

Alertă de fraudă la Digi RCS RDS

Numărul tentativelor de fraudă este într-o continuă creștere în România. Unele persoane sunt înșelate prin diferite e-mailuri, altele prin mesaje. În unele cazuri este vorba apeluri telefonice care par credibile la prima vedere.

ADVERTISEMENT

Băncile din România emit constant avertisment în acest sens la rândul lor. Se pare că nu de puține ori, numele anumitor instituții bancare au ajuns să fie folosite de atacatori, astfel încât să fie obținute datele personale ale clienților.

De această dată o alertă de fraudă vizează Digi RCS RDS. Compania spune că începând cu data de 15 mai, au apărut mai multe mesaje pe e-mail în care clienții păreau că sunt contactați de Digi. Adresa de e-mail folosită de atacatori este info@digi-ro.com.

ADVERTISEMENT

În acest sens, Digi RCS RDS precizează că domeniul oficial al companiei este altul. Totodată, sursa citată mai subliniază faptul că nu își asumă identitatea altor domenii care la prima vedere pot părea similare.

„Îți reamintim că domeniul oficial al companiei Digi Romania este digi.ro și nu ne asumăm identitatea altor domenii cu extensii similare (digiromania.com, digi-ro.com, etc.)”, a menționat compania în avertizarea emisă către utilizatori.

ADVERTISEMENT

Ce trebuie să știe toți clienții

În alerta de fraudă emisă de Digi RCS RDS, clienții sunt rugați să nu răspundă la niciun mesaj venit de la e-mailul menționat anterior. Totodată, aceștia nu trebuie să ofere date personale și nici date bancare pentru că în realitate, compania nu va solicita niciodată așa ceva.

Digi RCS RDS le recomandă clienților să verifice mereu sursa mesajului. Emailul expeditorului ne poate spune dacă este vorba sau nu despre o tentativă de fraudă. Totodată, fie că este vorba de mesaje sau de apeluri telefonice, nu trebuie oferite datele personale.

ADVERTISEMENT

Compania mai menționează că va depune toate eforturile necesare astfel încât clienții să fie protejați în fața unor astfel tentative de fraudă. De asemenea, Digi subliniază faptul că securitatea clienților este o prioritate pentru companie.

„Securitatea ta reprezintă o prioritate pentru noi și te asigurăm pe această cale că depunem toate eforturile pentru a preveni și a te proteja împotriva tentativelor de fraudă!”, se mai arată în avertizarea transmisă.

ADVERTISEMENT