News

ALERTĂ! Linii de troleibuz blocate în București! Medicii resuscitează o persoană în stop cardio-respirator

24.09.2019 | 15:24
Autobuzul 97 este blocat deocamdată pe strada Occidentului. Sursa foto - facebook

Haos în traficul din Capitală – mai multe linii de troleibuz sunt blocate în București! Două ambulanțe se află pe strada Occidentului din centrul orașului, acolo unde o persoană a intrat în stop cardio-respirator. STB anunță că liniile de troleibuz 65 și 97 sunt blocate. Chiar în acest moment se efectuează manevre de resuscitare unei persoane căreia i s-a făcut rău în troleibuz. Anunțul a fost făcut de reprezentanții Serviciului de Ambulanță București-Ilfov.

Linii de troleibuz blocate în București!

La rândul lor, reprezentanții Societății de Transport București (STB) au anunțat, pe o rețea de socializare, că liniile de troleibuz, 65 și 97 sunt, în prezent blocate. Nu este singurul eveniment major din traficul bucureștean. Astfel, ca urmare a finalizării lucrărilor de reabilitare a Şoselei Berceni, pe tronsonul cuprins între Str. Turnu Măgurele şi Piaţa Sudului, staţiile de autobuz au fost reamplasate de către constructorul lucrării, conform planului avizat de autorităţile publice locale.

Concret, pe sens Şoseaua Olteniţei, staţia “Amiro“ (linii: 232, R438, R475, N106) la cca. 25 m înaintea intersecţiei cu Str. Ciochina, staţia “Piața Sudului“ (linii: 232, R438, R475, N106) la cca. 25 m înaintea intersecţiei cu Str. Neţea. Pe sens Cartier Apărătorii Patriei, staţia “Amiro“ (linii: 232, R438, R475, N106) la cca. 35 m după accesul în parcarea din zona Complexului Comercial Lidl, staţia “Tomești“ (linii: 232, R438, R475, N106) la cca. 50 m după intersecţia cu Aleea Tomeşti.

Linii de troleibuz blocate în București! Tramvai
Continuă montarea gardurilor separatoare. Sursa foto – facebook

Gardurile separatoare, un succes

Directorul general al STB a declarat pentru Jurnal Feroviar că montarea gardurilor separatoare în București și-a atins scopul. „Montarea gardurilor separatoare a condus la creșterea vitezei de exploatare a tramvaielor și implicit la reducerea intervalului de succedare dintre vehicule, respectiv a duratei călătoriei. Prin îmbunătățirea frecvenței de circulație s-a obținut o creștere a capacității oferite, păstrând același parc circulant.

Simultan cu montarea gardurilor separatoare, Compania Municipală Managementul Traficului a modificat programul de semaforizare în unele intersecții, astfel încât să se evite situațiile staționării autovehiculelor terțe pe linia de tramvai în așteptarea executării virajelor stânga sau de întoarcere. Un exemplu în acest sens îl reprezintă liniile inelare 1 și 10, unde parametrii de funcționare ai acestora s-au îmbunătățit cu circa 30% (intervalul de succedare dintre vehicule reducându-se de la 7 la 5 minute la orele de vârf)”, a precizat Andrei Creci