Fotbal international

Alertă pe “Old Trafford”! Manchester United îşi pierde sponsorul principal care plătea 64 de milioane de lire pe an

10.03.2020 | 11:38
Alerta pe Old Trafford Manchester United isi pierde sponsorul principal care platea 64 de milioane de lire pe an
ADVERTISEMENT

Manchester United se confruntă cu o mare problemă într-un moment în care echipa lui Ole Gunnar Solskjaer a ajuns la cinci meciuri consecutive fără înfrângere în Premier League. “Diavolii” îşi vor pierde principalul sponsor, unul care plătea 64.000.000 de lire sterline pe an.

Manchester United caută un nou sponsor principal pe bani grei

Din sezonul 2014-2015, Chevrolet a fost principalul sponsor al lui Manchester United, iar acordul se va termina în vara anului viitor. Oficialii clubului sperau într-o reînnoire a contractului, însă compania constructoare de automobile din America nu este dispusă să mai bage bani.

ADVERTISEMENT

Contractul semnat în urmă cu şase ani îi aduce 64.000.000 de euro pe an lui Manchester United, cea mai mare sumă primită de o echipă din Premier League. Americanii sunt nemulţumiţi de rezultatele dezamăgitoare ale “diavolilor” şi i-au anunţat că nu vor prelungi contractul scadent în vara lui 2021.

Conform presei din Marea Britanie, oficialii companiei din Detroit simt că plătesc mult prea mulţi bani unui club care nu a mai reuşit performanţe notabile în Liga Campionilor, dar nici în Premier League.

ADVERTISEMENT

Cum încearcă Manchester United să atragă un nou sponsor principal

După ce au aflat că Chevrolet nu vrea să reînnoiască acordul, oficialii lui Manchester United au început să caute un nou sponsor principal. Conform Daily Mail, “diavolii” au trimis replici ale tricourilor către mai multe companii, cu imaginea brand-ului în partea frontală.

Practica este una populară printre echipele din Premier League care sunt în căutarea unui nou sponsor principal. Manchester United speră să obţină un acord la fel de bun ca cel avut cu Chevrolet şi pe o perioadă asemănătoare.

ADVERTISEMENT

Manchester United, clubul cu cel mai bogat contract de sponsorizare

În prezent, Manchester United este clubul care are cel mai bogat contract de sponsorizare, iar ţinta “diavolilor” este să rămână pe primul loc şi din sezonul 2021-2022. Manchester City ocupă locul 2 în acest clasament, campioana Angliei primind 45.000.000 de lire sterline de la compania Etihad.

Locul 3 este ocupat de trei echipe, care primesc 40.000.000 de lire sterline pe an de la sponsori. Arsenal are un acord cu Fly Emirates, Chelsea este sponsorizată de Yokohama, în timp ce Liverpool primeşte banii de la Standard Chartered.

ADVERTISEMENT

Brighton este clubul din Premier League care are cel mai mic contract de sponsorizare. Formaţia antrenată de Graham Potter primeşte 1.500.000 de lire sterline pe an de la American Express.

ADVERTISEMENT