Life

Alertă pentru clienții Lidl. Ce nu trebuie să facă sub nicio formă, pericolul e mare

Alertă pentru clienții Lidl. Nu trebuie să facă sub nicio formă acest lucru. Poate fi foarte periculos. Avertisment important.
25.04.2023 | 11:44
Alerta pentru clientii Lidl Ce nu trebuie sa faca sub nicio forma pericolul e mare
Alertă pentru clienții Lidl. Pericol pentru cei care deschid mesajele suspecte. Sursa foto: Hepta
ADVERTISEMENT

S-a emis o alertă pentru clienții Lidl. Mulți utilizatori au primit e-mail-uri din partea companiei, însă acestea nu sunt sigure, ci reprezintă o metodă de înșelăciune.

Alertă pentru clienții Lidl. Mesajele care nu trebuie deschise

În ultima perioadă, tot mai multe persoane cad în capcana fraudelor online. Utilizatorii trebuie să fie mereu precauți și atenți la mesajele primite din partea anumitor companii, printre care și Lidl.

ADVERTISEMENT

Recent, clienții Lidl au fost alertați în legătură cu un e-mail fraudulos, distribuit sub numele companiei. Mesajul a fost distribuit cu intenția de a obține informații personale și financiare.

Aceste e-mail-uri reprezintă o formă de înșelăciune foarte întâlnită pe internet în ultimii ani, și anume phising. Această metodă presupune prezentarea sub formă credibilă a unui mesaj în care utilizatorul este încurajat să furnizeze informații confidențiale.

ADVERTISEMENT

În cazul Lidl, mai mulți utilizatori au primit mesaje prin care au fost anunțați că au fost selectați pentru a participa la un program de fidelizare gratuit. Prin intermediul acestui program, utilizatorilor li s-a spus că vor primi un cadou foarte apreciat de gospodine, adică Ninja Air Fryer.

Astfel, utilizatorii au fost încurajați să furnizeze informații personale și financiare. Problema este că Lidl nu a organizat un astfel de program de fidelizare. Mesajele primite de utilizatori sunt false și pot avea consecințe financiare grave.

ADVERTISEMENT

Cum poți evita pericolele din spatele acestor mesaje

Cei care primesc astfel de mesaje sunt îndemnați să nu dea curs cererii și să nu furnizeze informații personale sau financiare, cum ar fi datele cardului bancar. Dacă primești un e-mail de acest fel, atunci ar trebui să contactezi compania sau să verifici site-ul oficial pentru a te asigura că oferta este reală sau nu, scrie redacția.ro.

ADVERTISEMENT

Totodată, trebuie să ai mare grijă la mesajele pe care le primești din partea diverselor companii. Nu trebuie să accesezi link-uri sau să descarci fișiere din surse nesigure.

Mesajele frauduloase pot fi foarte bine realizate, cu logo-uri și design-uri asemănătoare cu cele ale companiilor legitime. Din acest motiv, este foarte ușor ca utilizatorii să se lase păcăliți. Trebuie să avem grijă și să verificăm mereu autenticitatea mesajului și a sursei care l-a trimis.

Nu este pentru prima dată când asemenea mesaje vin partea unei mari companii. În urmă cu câteva luni, românii care așteptau colete au primit mesaje frauduloase și din partea Poștei Române. Acele e-mail-uri nu erau, de fapt, ale companiei, ci o altă metodă de phising.