Life

Alexia Eram și Mario Fresh, vacanță după ce au petrecut Crăciunul separat. Ce destinație de vis au ales

Alexia Eram și Mario Fresh, concediu special după sărbătorile de iarnă. Unde au plecat îndrăgostiți iîn primele zile ale anului.
05.01.2023 | 18:32
Alexia Eram si Mario Fresh vacanta dupa ce au petrecut Craciunul separat Ce destinatie de vis au ales
Alexia Eram și Mario Fresh, concediu special după sărbătorile de iarnă. Unde au plecat îndrăgostiții. Sursa foto: Instagram.com
ADVERTISEMENT

Influencerița și partenerul de viață au plecat în vacanță după ce au petrecut Crăciunul separat, fiecare alături de cei dragi. Ce destinație de vis au ales cei doi tineri care formează un cuplu de foarte multă vreme.

Alexia Eram și Mario Fresh le-au închis gurile celor care au spus că s-au despărțit pentru că au ales să facă sărbătorile de iarnă separat. Fiica prezentatoarei Andreea Esca a sărbătorit Crăciunul în Statele Unite ale Americii cu familia.

ADVERTISEMENT

Iată că cei doi sunt mai fericiți ca niciodată și au plecat într-o destinație exotică la început de 2023. Tânăra și fostul protejat al lui Alex Velea au ales Bali, Indonezia, de unde au publicat deja primele imagini și filmări.

„Am ajuns la hotel pe la două dimineața, ne-am culcat la 6 pentru că erau tot felul de animale care făceau zgomot. Ne-am trezit la 9, am luat mic dejunul și ne-am culcat la loc pentru că eram foarte obosiți.

Adevărata zi a început așadar pe la ora 16:00 când ne-am aranjat lucrurile prin dulapuri, am ieșit să mâncăm în Ubud și gata ziua.

Am ciocnit un pahar de vin și așteptăm să vină o nouă zi în paradis”, a scris Alexia Eram pe Instagram după prima zi în Bali.

Alexia Eram, vacanță în Bali
Alexia Eram, vacanță în Bali. Sursa foto: Instagram. Colaj: Fanatik

Alexia Eram, sport inclusiv în vacanță

Alexia Eram se bucură zilele acestea de temperaturi ridicate, plajă și piscină. Iubita lui Mario Fresh este atentă la felul în care arată inclusiv în vacanță, unde consumă foarte multe fructe exotice, proaspete, și nu renunță la sport.

Vedeta face mișcare indiferent de locul în care se află și profită de vremea frumoasă pentru a face plimbări în natură, pe jos sau cu scuterul. Peisajul de poveste, care îți taie răsuflarea, nu lipsește din postările tinerei.

ADVERTISEMENT

Fiica Andreei Esca speră să descopere cât mai multe locuri spectaculoase și să se întoarcă acasă cu bateriile încărcate, pregătită pentru a da curs unor proiecte noi.