Life

Ana Morodan a spus motivul pentru care nu s-a mai întors la Masked singer: „Nu era o afacere bună”

Ana Moroda a dezvăluit motivul pentru care nu mai face parte din proiectul Maked singer. Contesa digitală a fost extrem de sinceră.
04.10.2021 | 12:04
AnaMorodan a spus motivul pentru care nu sa mai intors la Masked singer Nu era o afacere buna
Ana Morodan, influenceriță, fostă jurată la Masked singer. Foto: Instagram
ADVERTISEMENT

Ana Morodan a fost jurată în primul sezon Masked singer, unul din cele mai urmărite show-uri de la PRO TV. Influencerița nu se mai află printre cei care trebuie să demaște vedetele și a explcat și de ce.

Contesa digitală, așa cum este supranumită vedeta, a spus că participarea ei în emisiune nu a fost o afacere tocmai bună pentru ea.

ADVERTISEMENT

Vedeta a invocat faptul că nu a mai avut timp de proiectele sale personale și a avut mult de pierdut.

Ana Morodan a spus de ce nu a vrut să revină la Masked singer

„Nu aș mai fi vrut să particip la Masked singer. Nu era o afacere bună. Aș fi amânat prea mult lansarea unui nou e-commerce fiind ocupată cu filmările. Deci, nu”, a fost răspunsul prompt dat de diva rețelelor de socializare pe Instagram.

ADVERTISEMENT

Ana a fost extrem de entuziasmată când a acceptat provocarea de a face parte din primul sezon Masked singer, însă odată cu trecerea timpului și-a dat seama că emisiunea nu e de ea.

Ana este însă foarte descurcăreață și nu depinde absolut deloc de contractele în televiziune, cum este cazul multor vedete. Femeia de afaceri a început să producă bani frumoși adresându-se publicului din mediul virtual.

ADVERTISEMENT

La un moment dat, Morodan a mărturisit pentru o revistă că ajunge la câștiguri lunare de până la 17.000 de euro.

Din ce și câți bani face Contesa Digitală în fiecare lună

Face bani din endorsing de mărci în online, la care se adaugă și veniturile obținute din marca personală. Ana s-a ocupat mai mult de afacerile sale propriu-zise, lăsând la o parte influencereala. Chiar ea a recunoscut că veniturile sale din influecing au scăzut cu 40%, pentru că și-a concentrat atenția spre o altă zonă de business.

ADVERTISEMENT

„Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță.

Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a declarat Ana Morodan pentru revistabiz.ro.

Ana Morodan este una dintre cele mai urmărite vedete de pe Instagram. Fosta jurată de la Masked singer este urmărită de peste 430.000 de persoane.

ADVERTISEMENT