Anglia – România 2-4 a spart audienţele! Câte milioane de români s-au uitat la meci

Razvan Nicolae    Ionut Neamţu   
în Echipa nationala
22/06/2019, 14:41
Anglia – România 2-4 a spart audienţele! Câte milioane de români s-au uitat la meci
Anglia U21 - România U21 2-4 a spart audienţa

Anglia U21 – România U21 2-4 a spart audienţa, iar fanii selecţionatei lui Mirel Rădoi au fost lipiţi de ecranele televizoarelor pentru a vedea o victorie istorică. Tricolorii mai au nevoie de o remiză în meciul cu Franţa pentru a obţine calificarea în semifinalele EURO U21, iar TVR a dat lovitura cu achiziţionarea drepturilor TV pentru turneul final din Italia şi San Marino.

Anglia U21 – România U21 2-4 a spart audienţa. TVR, lider ca şi generaţia lui Ianis Hagi

Anglia U21 – România U21 2-4 a spart audienţa, fiind cel mai urmărit meci de la EURO U21. La nivel naţional, partida de la Cesena a fost privită de 1.667.000 de persoane, ceea ce a însemnat un rating de 9,4% şi un share de 26,4. Pe locurile 2 şi 3 în topul audienţei s-au clasat PRO TV (925.000 de persoane, 5,2% rating şi 14,7% share) şi Kanal D (663.000 de persoane, 3,7% rating şi 10,5% share). Intervalul orar măsurat a fost 19:30-21:20, exact când se disputa Anglia U21 – România U21 2-4.

Cel mai urmărit moment al meciului a fost înregistrat la ora 21:20, exact în ultimele secunde al partidei, când peste 2.500.000 de persoane aşteptau fluierul de final. TVR a câştigat bătălia audienţelor şi pe segmentele urban şi comercial, având cifre duble faţă de PRO TV.

Anglia U21 - România U21 2-4 a spart audienţa
Anglia U21 – România U21 2-4 a spart audienţa

Anglia U21 – România U21 2-4, peste meciul cu Croaţia U21 din prima etapă

Anglia U21 – România U21 2-4 a fost cel mai vizionat meci de la EURO 2019, având cifre mult mai bune decât partida cu Croaţia U21 din prima etapă. Marţi, 18 iunie, TVR a înregistrat un rating de 5,9%, cu un share de 16,6% pe segmentul naţional.

Mai exact, meciul România U21 – Croaţia U21 4-1 a fost urmărit de 1.056.000 de persoane, în timp ce PRO TV a avut, pe acelaşi segment orar, o audienţă de 908.000 de persoane. În comparaţie, TVR a câştigat peste 600.000 de telespectatori la partida cu Anglia, iar duelul cu Franţa are toate şansele să aducă o audienţă şi mai mare.

Închide ×