Life

Antena 1 și-a spulberat rivalele în Noaptea de Revelion. Lovitură uluitoare pentru Pro TV

01.01.2021 | 14:26
Antena 1 sia spulberat rivalele in Noaptea de Revelion Lovitura uluitoare pentru Pro TV
ADVERTISEMENT

Antena 1 a spulberat audiența în noaptea de Revelion, la fel cum se întâmplă de 21 de ani încoace. Postul de televiziune s-a clasat deasupra rivalelor sale, dându-i o lovitură uluitoare televiziunii concurente, Pro TV. 

Postul de pe Pache Protopopescu nici măcar nu a intrat în top 3, în ciuda faptului că anul acesta nu au mai rulat pe micile ecrane filme, ci au fost difuzate imagini cu un program special intitulat UNTOLD. Mai exact, telespectatorii s-au bucurat de artiști filmați în studio și prezentați de Pavel Bartoș.

ADVERTISEMENT

Revenind la Antena 1, cifrele Revelionului Starurilor arată că 1 din 3 români s-a uitat la show-ul moderat de Dan Negru. Mai exact, s-a ajuns la aproape 3,7 milioane de telespectatori în minutele de vârf, fiind de câteva ori peste posturile rivale.

Revelionul Starurilor de la Antena 1, audiență maximă. Pe ce loc s-a clasat Pro TV

Așadar, cota de piață a postului de televiziune Antena 1 a fost de peste 30%, ceea ce înseamnă aproape 40 chiar pe comercial. La nivelul întregii țări, la Revelionul Starurilor s-au uitat peste 2,5 milioane de români în fiecare minut. Cota pe piață: 32%.

ADVERTISEMENT

Vârful lui Dan Negru a fost la ora 23:05, când se aflau în fața ecranelor 3,57 milioane de români, adică 20,3 rating și 41,3 cota de piață.

Potrivit paginademedia.ro, audiența de la Antena 1 a fost de aproape trei ori mai mare decât locul al doilea, România TV, care a avut parte de aproape 900.000 de români pe post. România TV a rămas pe acest loc în clasament atât la orașe, cât și în întreaga țară.

ADVERTISEMENT

Locul 3 a fost ocupat de Kanal D și poziția a patra a fost a celor de la Pro TV. Sursa menționată mai sus mai arată că, o medie de 580.000 de telespectatori s-au uitat la Revelionul Untold, în timp ce anul trecut avea aproape jumătate și era pe locul cinci.

Un lucru remarcabil anul acesta a fost intrarea TVR-ului în top 5. Audiențele de la TVR 1 au fost de peste jumătate de milion de români pe post, oamenii putând urmări „Vedeta populară” cu Iuliana Tudor, Vacanța Mare și „Un Revelion de tot râsul”. Anul trecut, TVR 1 avea jumătate din audiența de acum.

ADVERTISEMENT

Care a fost audiența posturilor la nivel urban și comercial

Audiența la nivel urban a fost ocupată tot de Antena 1, unde aproape 1,3 milioane de români s-au uitat la emisiunea prezentată de Dan Negru. Cota de piață: 31%, la distanța față de locul al doilea, România TV, unde se uitau 480.000 de telespectatori.

De asemenea, la orașe, Pro TV a fost pe locul al treilea, cu 330.000 de telespectatori, mult mai mult peste anul trecut, când era depășit și de Kanal D și de Antena 3. TVR 1 a intrat în Top 5 cu o medie de 250.000 de telespectatori pe minut.

Pe publicul comercial, cota de piață a lui Dan Negru s-a apropiat de 40%, ceea ce înseamnă că aproape 40% dintre cei între 18 și 49 de ani care aveau televizoarele deschise erau pe Revelionul Starurilor de pe Antena 1. În cifre absolute: peste jumătate de milion de telespectatori tineri.

Locul secund a fost ocupat la mare distanță de Pro TV, cu 155.000 de telespectatori, în timp ce poziția a treia a revenit celor de la România TV, puțin peste 100.000 de telespectatori. În top 5 au mai intrat Kanal D și Antena 3. TVR 1 a fost mai jos pe publicul tânăr.

ADVERTISEMENT