Antrenoarea de fitness Andreea Monteiro te învață să ai un posterior precum cel al divei Kim Kardashian. Ce pași simpli trebuie să urmezI

EXCLUSIV FANATIK
Madalina Moraru   
în Stiri mondene
25/09/2020, 21:57
Antrenoarea de fitness Andreea Monteiro te învață să ai un posterior precum cel al divei Kim Kardashian. Ce pași simpli trebuie să urmezI EXCLUSIV FANATIK
Iată cum să te tonifiezi precum Kim Kardashian

Andreea Monteiro ne învață cum să avem un posterior de invidiat, precum Kim Kardashian.

Mai exact, este vorba despre un set complet de exerciții pe care le puteți încerca în confortul propriei case.

Exercițiile fizice propuse de antrenoarea fitness vă vor asigura o postură tonifiată, dar și un organism mai sănătos.

Așa obții un posterior frumos precum Kim Kardashian!

Andreea Monteiro te învață cum să obții un posterior lucrat ca-n sala de sport, dar cu toate acestea vă puteți bucura de beneficiile slăbitului și acasă. Mai ales pe perioada pandemiei puteți să puneți în practică tot felul de exerciții pe care vi le propune actuala antrenoare de fitness.

Este vorba despre un set complet care vă poate pune în mușchii în mișcare, pentru o tonifiere armonioasă. De asemenea, orice dietă trebuie să includă și câteva ore pe săptămână pe care să le dedicați sportului, dar și un consum foarte mare de lichide, în special apă.

Dacă vă doriți să arătați cât mai bine, fără să fie nevoie să mergeți în sala de sport puteți începe seria de exerciții cu ajutorul unor genoflexiuni cu ajutorul unei greutăți.

De asemenea, acești pași de tonifiere le sunt recomandați și celor care vor să facă sport de acasă și nu au timp să meargă într-o sală. Vă puteți asigura rezultate similare.

Specialistă în fitness și nutriție sănătoasă Andreea Monteiro îți arată câteva mișcări simple cu un efect imediat, care te va ajuta să ai un posterior ca și Kim Kardashian.

Pentru a începe e nevoie de o mică greutate, pe care să o folosești în genoflexiuni, ridicări sau fandări. Rezultatele vor putea fi observate abia după câteva astfel de sesiuni, cărora le puteți dedica și jumătate de oră.

Important este să repeți exercițiile de 15 sau 20 de ori, exact așa cum îți arată Andreea în filmulețul realizat în exclusivitate pentru FANATIK.

Închide ×