Corvinul Hunedoara a intrat în istorie și a câștigat cu scorul de 4-0, în deplasare, cu Paksi. La sfârșitul partidei, Bognár György și-a găsit cu greu cuvintele, fiind vizibil dezamăgit de înfrângere.
György Bognár a vorbit după partida cu formația pregătită de Florin Maxim, antrenorul maghiarilor recunoscând faptul că românii au fost mai buni și că nu-și imagina vreodată un astfel de rezultat.
„Poți căuta motivele înfrângerii în mai multe locuri. De exemplu, mijlocul terenului nu a funcționat deloc, nu a fost joc sau posesie. Adversarul a fost mai competitiv, jocul lor în echipă a fost mai organizat. Cred că jucătorii noștri s-au gândit mai mult despre ei înșiși decât ar fi trebuit, iar problema este că și eu.
Poate că meciul ar fi putut fi mai aproape. Dacă pierdeam cu două goluri, s-ar putea să fie mai realist, dar am avut și greșeli de poziție la final, așa că era și în mintea noastră că vom obține și mai multe.
Felicitări adversarului, au fost mai buni. Am fost în această situație de mai multe ori și până acum ne-am rezolvat mereu sarcina. Trebuie să putem face față acestui meci, ne așteptam la mai mult de la noi înșine”, a declarat antrenorul celor de la Paksi, conform nemzetisport.
Fanii români au fost entuziasmați de victoria Corvinului Hunedoara și au luat cu asalt pagina oficială de Facebook, unde suporterii au arătat că sunt alături de echipă.
Corvinul Hunedoara a reușit să facă istorie prin victoria din fața lui Paksi. Băieții antrenați de Florin Maxim au luat o poziție serioasă în ceea cea privește calificarea după acest rezultat și astfel poate obține o calificare în al doilea tur, deși nimeni nu credea că e posibil acest lucru.
Moralul hunedorenilor nu a fost afectat de eșecul din Supercupa României, unde FCSB a câștigat cu 3-0, iar pentru meciul din cupele europene s-au organizat perfect și au reușit să facă surpriza.
În cazul unei calificări, Corvinul Hunedoara ar urma să devină singura echipă din istoria României care se califică într-o fază superioară a unei cupe europene din postura de echipă de eșalon secund.