News

Anunț important pentru clienții Engie. Schimbarea îi vizează pe toți, se aplică de la 1 iunie

Cei peste 2 milioane de clienți Engie din România primesc o informare extrem de importantă. Schimbarea majoră care intră în vigoare la 1 iunie 2025.
03.05.2025 | 15:32
Anunt important pentru clientii Engie Schimbarea ii vizeaza pe toti se aplica de la 1 iunie
Engie România, anunț major pentru milioanele de clienți, schimbarea care se aplică de la 1 iunie. Sursa foto: hepta.ro / colaj Fanatik
ADVERTISEMENT

Schimbarea extrem de importantă pe care Engie România o va impune de la 1 iunie 2025 pentru milioanele de clienți din țara noastră. Ce trebuie să facă cetățenii ca să nu plătească în plus la facturi.

Engie România, anunț major pentru milioanele de clienți, schimbarea care se aplică de la 1 iunie

Grupul Engie România, parte a conglomeratului francez cu același nume, este cel mai mare furnizor și distribuitor local de gaze naturale, dar și un producător și furnizor de energie electrică.

ADVERTISEMENT

De-a lungul anului trecut, peste 1,3 milioane de consumatori au schimbat furnizorul de energie electrică și gaze naturale. Engie România este compania care a câștigat cei mai mulți clienți.

  • 2,3 milioane de clienți are Engie România

În acest moment, Engie România este cel mai mare furnizor de gaze naturale pentru populație. Compania anunță oficial o schimbare importantă în modul de comunicare cu clienții.

ADVERTISEMENT

Astfel, începând cu luna iunie 2025, notificarea cu perioada de transmitere a indexului autocitit nu va mai fi transmisă prin e-mail. Procedura se va face exclusiv în aplicația mobilă MyENGIE.

”Ne preocupă calitatea interacțiunilor cu clienții și facem constant eforturi pentru dezvoltarea soluțiilor digitale care să ofere acces rapid la funcționalități esențiale, fără a aglomera inboxul”, se arată într-un comunicat transmis de companie.

ADVERTISEMENT

Cum se transmite indexul prin aplicația MyENGIE

În perspectiva schimbării majore de la 1 iunie, clienții sunt sfătuiți să instaleze aplicația MyENGIE. Apoi, ei trebuie să activeze notificările pentru a primi la timp informarea privind perioada de autocitire. Notificările pot fi activate simplu, din setările telefonului mobil, în secțiunea ”Notificări”.

ADVERTISEMENT

Pașii prin care se realizează transmiterea indexului prin MyENGIE:

  1. Se accesează secțiunea ”Index” din aplicație.
  2. Se completează manual indexul autocitit sau, pentru gazele naturale, se poate folosi funcția de scanare a contorului cu ajutorul camerei telefonului.
  3. Se apasă butonul ”Transmite indexul” pentru finalizare

Reprezentanții Engie România spun că această metodă nu doar că simplifică procesul, ci și ajută la o facturare corectă și transparentă a consumului de energie. E important de știut că aplicația MyENGIE este disponibilă gratuit atât în Google Play, cât și în App Store.

În cazul în care indexul nu este transmis în perioada notificată, furnizorul va emite factura pe baza unui consum estimat, conform convenției stabilite în contract. Pot apărea astfel diferențe între consumul real și cel facturat. Ele vor fi corectate ulterior prin facturi de regularizare.