News

Anunț important pentru toți clienții Hidroelectrica. Ce se întâmplă cu facturile după 31 martie 2025

Hidroelectrica, anunț important pentru toți clienții. Ce se va întâmpla cu facturile la energie după 31 martie 2025, odată cu ridicarea plafonării.
05.02.2025 | 18:06
Anunt important pentru toti clientii Hidroelectrica Ce se intampla cu facturile dupa 31 martie 2025
Anunțul făcut de Hidroelectrica pentru toți clienții. Sursa foto: Facebook, Freepik/Colaj Fanatik
ADVERTISEMENT

Reprezentanții Hidroelectrica au făcut un anunț important pentru toți clienții companiei. După 31 martie 2025, doar unele categorii de consumatori vor mai beneficia de plafonare.

Hidroelectrica a făcut un anunț important pentru toți clienții

Guvernul a anunțat, recent, că plafonarea prețului la energie electrică va continua și după data de 31 martie 2025. În acest moment, nu există prea multe detalii în legătură cu prelungirea.

ADVERTISEMENT

Potrivit unor surse guvernamentale, este luată în calcul prelungirea plafonării cu încă 3 luni, după 31 martie. Aceasta va fi valabilă, însă, numai pentru unele categorii de persoane.

“Cu siguranță vom avea o schema de protecție pentru consumatorii vulnerabili”, a transmis ministrul Finanțelor, Tanczos Barna.

ADVERTISEMENT

Furnizorii au emis deja oferte pentru clienți, pentru perioada de după data de 31 martie, printre care și Hidroelectrica. De la 1 aprilie, românii vor plăti mai mult pentru curentul electric.

Comparativ cu alți competitori din domeniu, prețurile oferite de Hidroelectrica sunt foarte bune, în special pentru clienții care au un consum mare de energie, de peste 300 kWh.

ADVERTISEMENT

Alți competitori au inclus în ofertă prețurile plafonate pentru consumurile de sub 100 kWh și 255 kWh. Consumatorii trebuie să fie atenți, însă, la prețul per kWh la consumuri de peste 255 kWh, informează newsweek.ro.

ADVERTISEMENT

De asemenea, Hidroelectrica a mai anunțat și alte avantaje pentru clienți. De exemplu, aceștia nu vor avea de plătit niciun abonament zilnic, dar și scadența reală de 45 de zile pentru plata facturii.

Compania a mai oferit și garanția că toți clienții vor avea drept furnizor o companie mare, care nu va dispărea de pe piață și nu va fi preluată ca și client de furnizorii de ultima instanță (FUI).

În plus, contractarea se poate face cu ușurință online și durează doar câteva minute. Se mai poate face prin poștă, dar și fizic, la orice sucursală Hidroelectrica.

Ce alte avantaje mai oferă furnizorul

Clienții vor avea un cont online, iHidro, care e disponibil pe Android și pe iOS. În contul respectiv se află istoricul de facturi și plăți, se pot descărca facturile și se poate trimite indexul. De altfel, se pot plăti și facturile.

Indexul se poate trimite foarte ușor, cu ajutorul platformei web HE, dar și prin telefon sau contul online iHidro.

Sunt disponibile mai multe modalități de plată online, dar și fizic. În sucursalele Hidroelectrica nu există casierii. Consumatorii vor putea primi factura fizic, dar și online.

În aplicația iHidro pot fi gestionate mai multe locuri de consum, dacă acestea au același titular. Cu toate acestea, furnizorul oferă șansa ca titularul unui loc de consum să împuternicească un alt utilizator pentru a administra contul, dar cu unele limitări.