DIGI continuă să își consolideze relația cu clienții prin oferte atractive, lansând acum o promoție specială pentru abonații la serviciile de internet. Timp de o perioadă limitată, aceștia pot beneficia de un discount de 50% la factură, ceea ce reprezintă o oportunitate semnificativă de economisire.
DIGI dă startul „Netuarie”, luna dedicată internetului ultrarapid. Persoanele fizice, fie că sunt deja abonate, fie că devin clienți noi, se bucură de o reducere de 50% la abonament în primele șase luni. Promoția se aplică atât pentru serviciile Fiberlink 500 și Fiberlink 1000, cât și pentru upgrade-urile către aceste pachete.
Astfel, între 10 și 28 februarie abonații actuali Fiberlink 500 care vor să își îmbunătățească experiența online pot trece la Fiberlink 1000, beneficiind de o reducere de 50% pentru șase luni.
Clienții aflați în căutarea unei conexiuni de internet rapidă și stabilă au la dispoziție două opțiuni avantajoase, ambele însoțite de o reducere generoasă pentru primele șase luni.
Fiberlink 500 promite viteze de download de până la 500 Mbps, fiind disponibil pentru doar 15 lei pe lună (TVA inclus). Pentru cei ce doresc performanțe superioare, Fiberlink 1000 oferă viteze de până la 940 Mbps, la un tarif competitiv de 20 lei pe lună (TVA inclus).
Această ofertă este disponibilă exclusiv online, prin intermediul site-ului și aplicației mobile DIGI.ro, pentru contractele de 24 de luni. Reducerea se va reflecta automat în factura lunii următoare, oferindu-ți un preț mai mic imediat.
Este important de menționat că promoția nu poate fi combinată cu alte oferte existente. Dacă ești în căutarea unei conexiuni mai rapide și accesibile, aceasta este ocazia perfectă de a-ți îmbunătăți experiența online.
Cu o rețea de fibră optică extinsă și modernă, DIGI acoperă mai mult de 9,3 milioane de locuințe din România. Conform datelor din ianuarie 2025 ale Autorității, compania domină piața serviciilor de internet fix, având o cotă de 70,7% din totalul conexiunilor din țară.
DIGI se impune ca lider pe piața telecomunicațiilor din România, dominând segmentele de internet de mare viteză, televiziune prin cablu (pay-TV) și telefonie fixă.
De asemenea, compania se află într-o poziție solidă și pe piața serviciilor mobile, având o acoperire extinsă la nivel național. Pe lângă activitățile din România, DIGI își extinde operațiunile și în alte patru țări europene: Spania, Italia, Portugalia și Belgia.