Life

Apare o nouă bere în România. Are un nume amuzant, dar promite un gust deosebit

Veste excelentă pentru pasionații de bere! O nouă gamă inovativă își face apariția pe piață, având un nume amuzant, dar promițând o experiență cu adevărat memorabilă.
03.04.2025 | 12:21
Apare o noua bere in Romania Are un nume amuzant dar promite un gust deosebit
O nouă bere apare în România. Sursa foto: colaj Fanatik
ADVERTISEMENT

„Deranj Doar o Bere” este noua gamă pe care Ground Zero urmează să o lanseze pe piață. Numele este unul inedit, dar și gestul promite a fi unul nemaiîntâlnit. Cu o combinație surprinzătoare de arome și o abordare curajoasă, această bere se dorește a fi un adevărat „deranj” plăcut pentru simțuri.

Se lansează o nouă bere în România

Iubitorii de bere vor descoperi în curând un nou sortiment pe piață. Ground Zero, cunoscutul producător de bere artizanală activ pe piața din România de 10 ani, face acum un pas semnificativ pe segmentul berii de volum, în special în categoria lagerelor.

ADVERTISEMENT

Cu această ocazie, lansează gama „Deranj Doar o Bere”, un lager blond de tip Helles, ce promite o experiență unică pentru pasionații de bere. Compania își stabilește obiectivul de a crește veniturile cu 15% în 2025, având ca prioritate extinderea distribuției în sectorul de retail.

Într-o piață unde aproximativ 90% din bere se vinde în comerțul cu amănuntul și nu în HoReCa, aceasta vizează o consolidare a prezenței sale pe rafturile magazinelor.

ADVERTISEMENT

Conform Asociației Berarii Europei, România se situează printre ultimele țări din Uniunea Europeană în ceea ce privește ponderea vânzărilor prin HoReCa, ajungând doar la 10% în 2023, comparativ cu 61% în Spania și 43% în Italia.

Această structură de piață îi obligă pe producătorii independenți să creeze produse mai accesibile pentru canalul retail, care reprezintă principalul motor al vânzărilor în domeniul berii artizanale.

ADVERTISEMENT

„Canalul de retail generează volumele relevante, însă berea artizanală a întâmpinat dificultăți în poziționare până acum”, a explicat Cosmin Timbuș, acționar al companiei care lansează o nouă bere pe piața din România, conform agroteca.ro. 

ADVERTISEMENT

Ground Zero produce 6000 de litri de bere pe lună

Ground Zero produce până la 6000 de litri de bere pe lună și deține un local în centrul Capitalei. Astfel că, după 10 ani de activitate, a decis să facă un pas strategic în domeniul de retail, conturând un portofoliu dedicat magazinelor specializate.

Pentru anul 2025, Ground Zero își propune să păstreze calitatea superioară a produselor sale, în timp ce se adresează unui public mai larg, obișnuit cu stilurile de bere industrială.