Se lansează o nouă bere în România. Este vorba despre Amstel, o marcă olandeză de renume internațional. Produsul e deja apreciat în întreaga lume, iar acum va putea fi degustat și de români.
Moment important pentru Heineken. A fost lansată berea Amstel. Aceasta respectă standardele de calitate ale berii olandeze. Iar aici vorbim inclusiv de ingrediente și chiar și gustul autentic.
Thibaut Boidin, Directorul General al Heineken România, precizează că odată cu această lansare, consumatorii de bere din România se vor putea bucura de o bere nu doar accesibilă la preț, dar și aromată.
Totodată, această nouă bere vine cu reputația și imaginea aspiratională a unui brand internațional. ”Amstel este prima marcă internațională pe care o lansăm în România din portofoliul nostru de beri mainstream și suntem mândri să o producem local”, a declarat Boidin.
Referitor la producție, Berea Amstel urmează să fie produsă în fabricile Heineken din Miercurea-Ciuc și Craiova. Acest lucru consolidează prezența, dar și impactul Heineken pe piața locală.
Ce mai trebuie să știe iubitorii de bere? Berea Amstel va fi disponibilă într-o gamă variată de formate. Spre exemplu, poți cumpăra noua bere în doze de aluminiu de 0.33l, dar și în sticle de 0.5l, atât returnabile cât și nereturnabile.
În același timp, berea Amstel mai este disponibilă și în cantități de 0.5l și 1L, precum și la PET și Keg. Evident, vor fi disponibile și variante multi-pack. De unde va putea fi achiziționată noua bere lansată în România?
În curând, produsul va fi disponibil pe rafturile magazinelor din țară. În același timp, berea va mai putea fi achiziționată și din magazinele off-trade, cât și din locațiile on-trade, după cum precizează cei de la Heineken.
Amintim faptul că mare parte din berea produsă de Heineken și vândută la noi în țară vine chiar din România. Compania deține trei fabrici locale la Craiova, Miercurea Ciuc, dar și Ungheni și își susține activitatea prin furnizori locali.