Mitică Dragomir s-a aranjat la patru ace după calificarea „tricolorilor” în optimile de finală EURO 2024. „Oracolul de la Bălcești” a purtat o pereche de ochelari aparte la MAX Profețiile lui Mitică, show live pe site-ul FANATIK.RO.
România s-a calificat în optimile EURO 2024 de pe primul loc din grupa E după 1-1 cu Slovacia. „Tricolorii” au terminat în fața belgienilor, care nu au reușit să marcheze în fața Ucrainei și astfel au mers mai departe de pe poziția secundă.
Dumitru Dragomir a vorbit despre calificarea istorică „ tricolorilor” de la EURO 2024 la MAX Profețiile lui Mitică. „Oracolul de la Bălcești” a venit și cu o pereche de ochelari de ultimul răcnet de la Christian Dior.
„Sunt ochelari de vedere, când e soare puternic afară. Aici la tine luminiile mă fac să închid ochii de fiecare dată și de asta am venit cu ei”, a spus Mitică Dragomir.
Horia Ivanovici a observat și el ochelarii lui Mitică Dragomir: „Ochelari de mafiot, Al Capone. Cât costă ochelarii ăștia? Dacă ai ochelari de 2.000 de euro la ochi și șapcă de 1.500, ești numai bun de jefuit”.
Mitică Dragomir nu mai știe cât a scos din buzunar pentru ochelarii cu care a venit la emisiune: „Nu știu, nevasta a mers cu mine. Nu văd fără ei, așa că nici nu văd ce sunt. Nu trebuie să ne lăudăm, ne înjură lumea”.
Mihai Stoichiță a intrat la FANATIK LA EURO și a vorbit despre calificarea „tricolorilor” în optimile EURO 2024. Oficialul FRF a reacționat și după acuzele de blat de la România – Slovacia, scor 1-1.
„Atâtea scenarii am auzit că va fi meciul ruşinii, că va fi meciul… Ei, uite ce meci a fost că a ţinut un stadion întreg în picioare la Frankfurt. Nu am văzut Portugalia – Georgia.
Este clară treaba. Nu intrăm în amănunte tactice. Noi nu suntem un popor cinic, suntem un popor creştin ortodox. Noi suntem nişte oameni buni, chiar dacă uneori mai apar una-alta.
Cred că vor depăşi 40.000 de oameni la Munchen. Eu estimez că vor fi mai mulţi. Toţi prietenii mei îmi cer bilete. Mă întreb, ceilalţi din România, oare câţi vor bilete?”, a spus Mihai Stoichiță în direct.