Pensionarii au fost de acord să cumpere aspiratorul după ce agentul de vânzări ar fi insistat jumătate de an să le vândă produsul. În cele din urmă, cei doi ieșeni nu au mai fost mulțumiți de produs și au decis să îl returneze.
Conform jurnaliștilor cotidianului Bună Ziua Iași, acesta a fost momentul în care au început problemele. Reprezentanții firmei nu au fost de acord cu solicitarea și i-au amenințat că îi vor da în da judecată dacă nu își vor primi banii pe aspirator.
În prim-plan este o sumă mare pentru doi pensionari din România: 2.500 de euro. Între cele două părți există un contract semnat, dar și un document care arată că vârstnicii au anulat plata.
Conform celor aflate de jurnaliștii ieșeni, se pare că agentul de vânzări ar fi cerut ca suma să fie achitată în rate împărțite pe trei ani. ”Am achiziționat respectivul aspirator. Mi s-a spus că pot plăti în rate.
Ne-au sunat â6 luni. Nu știu de unde aveau numărul meu. Cel care a prezentat aspiratorul ne-a cerut și numărele de la zece prieteni, dar nu am putut să le dau fără acordul lor.
Reprezentantul firmei a venit seara târziu, dar ne-a luat repede cu vorba și am convenit să semnez cu agentul. A ținut toată prezentarea, deși le-am spus că nu suntem interesați.
În seara respectivă eram deja obosiți, nu ne-a spus nimic despre politica de retur. Produsul nu era ca la prezentare, după cum ne-a spus”, a povestit reclamanta Mirela Saia.
După câteva folosiri, cuplul a observat că aspiratorul era foarte murdar. Ce-i drept, ei au recunoscut că s-au decis să returneze aspiratorul după 14 zile. Ulterior, reprezentanții firmei le-au transmis că nu acceptă produsul și vor banii. În caz contrar, ar urma un proces, variantă care le-a provocat mult stres celor doi pensionari.
Pusă în fața acestei situații, doamna Saia a declarat că va apela la toate variantele legale pentru a rezolva problema. Contactat telefonic, cel care conduce fima a solicitat întrebările în scris și a declarat că nu cunoaște detalii despre cazul de la Iași.