News

Au început lucrările de reabilitare la Podul Grant din București! Ce se întâmplă cu circulația din zonă

08.04.2019 | 12:20
Au inceput lucrarile de reabilitare la Podul Grant din Bucuresti Ce se intampla cu circulatia din zona

Primăria Capitalei a anunțat începerea lucrărilor la Podul Grant din București. Este vorba despre reabilitarea structurii, iar circulația în zonă va fi afectată. Astăzi, 8 aprilie 2019, de la ora 11 s-a închis breteaua care urcă din Calea Griviței spre Gara de Nord, însă, cu toate acestea, se va putea circula în continuare pe pod.

Podul Grant din București intră în reparații capitale

Primăria Capitalei a transmis astăzi închiderea bretelei F din zona Podul Grant, aferentă sensului de circulație Turda-Crângași. Cei de la Primăria Generală le recomandă șoferilor o rută alternativă. Aceștia pot opta pentru bretelele Căii Giulești, pentru coborârea de pe Grant pe Calea Griviței.

CSPPB (Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București) face lucrările a sistemului rutier existent. Practic, vor fi înlocuiți parapeții metalici și vor fi montate dispozitivele de acoperire a rosturilor. Apoi, vor fi puse marcajele definitive, mai precizează Primăria București. Nu sunt singurele lucrări de infrastructură rutieră anunțate de primarul municipal Gabi Firea.

Pe lângă reabilitările făcute la Podul Grant, Firea a promis și alte reparații

Marile proiecte pentru decongestionarea traficului promise de Firea

Cei de la CSPPB vor reabilita și linia de tramvai din zonă. Pentru a se asigura siguranța călătoriei pe acest pasaj, a fost nevoie de un consens în Consiliul Local București. Lucrările și efortul economic presupus s-au aprobat anul trecut în septembrie. La începutul acestui an, Firea a promis reabilitarea mai multor poduri care trec peste Dâmbovița.

Una dintre soluțiile găsite de Gabriela Firea pentru decongestionarea traficului este prelungirea Ghencea. ”Lărgirea Prelungirii Ghencea va debloca traficul din zonă. Noua arteră va avea câte două benzi pe sens, linie de tramvai în zona mediană, piste pentru bicicliști, trotuare cu o lărgime de 6 metri și spații verzi între trotuar și partea carosabilă”, a explicat edilul Capitalei, conform bucurestifm.ro.

Apoi, primarul Capitalei, în prezentarea marilor proiecte de infrastructură la începutul acestui an a enumerat câteva poduri care intră în reperații. Este vorba despre podurile Ciurel, Erorilor, Opera, Timpuri Noi și Pasajul Fundeni, printre altele. Totodată, Firea a promis și consolidarea mai multor clădiri istorice pe lângă rezolvarea problemelor cu traficul.