Superliga revine după pauza competițională. La două luni de la începerea noului sezon, campionatul intern are parte de audiențe mult mai mari față de stagiunea precedentă. Spectacolul a atras suporterii din ce în ce mai mult.
Liga Profesionistă de Fotbal și eAD au realizat împreună o statistică care prezintă audiențele înregistrate în Superliga în primele două luni de la începutul noului sezon. Astfel, datele au fost culese din lunile iulie și august.
Au fost elaborate două categorii foarte interesante. Prima este legată de topul audiențelor al partidelor din Superliga, în timp ce a doua categorie ilustrează topul audiențelor echipelor.
Fanii fotbalului nu doar că au revenit pe stadioane, ci și în fața televizoarelor pentru a vedea spectacolul oferit de meciurile din Superliga. Astfel, puteți vedea mai jos, în ordine, cele mai urmărite meciuri de până acum:
Astfel, se constată faptul că meciurile în care a fost implicată FCSB, campioana României din sezonul trecut, sunt cele mai multe în acest top (6 partide), partida câștigată în ultima etapă de bucureșteni cu 2-0 în fața celor de la UTA Arad fiind o surpriză prin prisma ocupării primului loc.
De asemenea, audiența medie a lunilor iulie și august din acest an este vizibil în creștere, față ce cea din aceeași perioadă în 2023: 2,49 puncte de rating în 2024 vs 2,45 în 2023.
Starul bun de sezon al celor de la Universitatea Craiova a reaprins spiritul oltenilor, echipa având o creștere de 28% a audiențelor. FCSB, deși a scăzut cu 20%, continuă să fie lider al audiențelor.
Campioana României este lider, deși nu are parte de același start de sezon ca cel din stagiunea trecută, în care a cucerit titlul în Superliga. Alte echipe care au parte însă de creșteri semnificative sunt Hermannstadt și Sepsi OSK.
Din păcate pentru Gică Hagi, Farul Constanța a scăzut pănă în acest moment cu 17%, comparând cu perioada similară din sezonul trecut. Fosta campioană a României a dezamăgit și ea în startul actualei ediții de Superliga.