FCSB a fost susținută de 28.875 de spectatori în Ghencea, la meciul retur cu Sparta Praga. Se pare că și restul românilor au privit meciul, doar că din fața TV-ului. Audiențele vorbesc de la sine.
PRO TV a difuzat meciul de marți seară dintre FCSB și Sparta Praga. Chiar dacă cehii s-au impus cu 3-2 și s-au calificat în play-off-ul competiției (4-3 la general), românii au urmărit meciul cu sufletul la gură.
Astfel, peste 1,6 milioane de telespectatori din întreaga ţară au privit la PRO TV partida dintre FCSB şi Sparta Praga. Antena 1 a fost următorul post în ierarhia audiențelor, însă cifrele au fost de două ori mai mici.
Dacă PRO TV a fost liderul categoric, cu 1.675.000 de telespectatori cu ochii pe meciul FCSB-ului din turul 3 preliminar al Ligii Campionilor, Antena 1 i-a urmat în clasament cu cei 863.000 de telespectatori care au urmărit reality show-ul „Insula iubirii”.
PRO TV le-a surclasat pe celelalte posturi competitoare și la nivelul mediului urban, precum și la publicul comercial. Postul de televiziune care a difuzat FCSB – Sparta Praga a câștigat detașat.
Mediul urban:
Publicul comercial:
FCSB va continua aventura din cupele europene. Campioana României are șansa de a se califica în Europa League dacă trece de austriecii de la LASK Linz în play-off-ul competiției.