Sport

Audiențe remarcabile la revenirea Rapidului în Liga 1. Câți telespectatori au urmărit meciul

Rapid a revenit în Liga 1 cu o victorie împotriva Chindiei, iar întâlnirea a adus audiențe importante pentru posturile care au transmis meciul în direct.
19.07.2021 | 11:36
Audiente remarcabile la revenirea Rapidului in Liga 1 Cati telespectatori au urmarit meciul
ADVERTISEMENT

Giuleștenii s-au impus cu 1-0 prin golul lui Adrian Bălan și au început cu dreptul noua aventură pe prima scenă a fotbalului românesc.

Fanii ”vișiniilor” au făcut o atmosferă specială pe Arena Națională, nu mai puțin de 11.000 de spectatori ținând să fie prezenți la primul joc al echipei lui Mihai Iosif în Liga 1 după o pauză de 6 ani.

ADVERTISEMENT

Rapid a revenit în Liga 1 și a făcut audiențe foarte bune

Pe lângă suporterii care au ales să meargă pe stadion, au fost mulți care au rămas în fața televizoarelor și au urmărit primul meci al Rapidului de la revenirea în Liga 1, iar audiențele înregistrate de cele trei televiziuni care au transmis partida au fost bune.

Întâlnirea a fost urmărită de circa jumătate de milion de români, cei mai mulți fiind pe Digi Sport, aproximativ 345.000. Aproape 100.000 de telespectatori au văzut meciul pe Look Sport, iar 50.000 au stat pe Telekom Sport.

ADVERTISEMENT

Numărul mare de persoane care au stat pe Digi Sport să vadă meciul de pe Arena Națională, au dus postul pe locul 5 pe segmentul național și în mediul urban, iar la capitulul tineri telespectatori a ajuns chiar pe 4.

Rapid s-a apropiat de cifrele făcute de FCSB

Cifrele înregistrate de Digi Sport cu meciul Rapid București – Chindia Târgoviște s-au apropiat foarte mult de cele făcute cu întâlnirea FC Botoșani – FCSB, primul joc al noului sezon din Liga 1.

ADVERTISEMENT

Deși a făcut cifre bune pentru o partidă din campionatul intern, partida giuleștenilor a avut audiențe mai mici decât jocul susținut de CFR Cluj în deplasare cu Borac Banja Luka, în manșa secundă a primului tur preliminar din Champions League.

ADVERTISEMENT

Calificarea dramatică a campioanei României a fost urmărit de peste jumătate de milion de oameni, dintre care 400.000 doar pe DigiSport 1, iar alți 124.000 pe Look TV.

PRO TV a „rupt” audiențele și la finala EURO 2020

PRO TV a fost  lider incontestabil la nivel de audiență și pe parcursul finalei Campionatului European dintre Italia și Anglia, în intervalul orar 22:00 – 00:54. Astfel, nu mai puțin de 3,4 milioane de oameni au urmărit marea finală de la Euro 2020.

La nivel național (21-54 de ani), PRO TV a înregistrat 17,8 puncte de rating și 55% cotă de piață, de 7 ori mai mult decât următoarea clasată. Punctul culminat a fost atins la ora 22:48, la pauza meciului dintre Italia și Anglia.

PRO TV a fost lider și în urban (18-49 de ani), unde postul a atins 15,8 puncte rating și 56,2% cotă de piață. Televiziunea din Pache Protopopescu a dat o nouă lovitură și va transmite și Campionatele Europene din 2024 și 2028, pentru care vor avea exclusivitate.