Sport

Audiențele TV din „joia neagră”. Câți oameni au urmărit umilințele trăite de FCSB, U Craiova și Sepsi în Conference League

Eliminările rușinoase ale echipelor românești din Conference League au fost urmărite de un număr mare de telespectatori.
30.07.2021 | 18:35
Audientele TV din joia neagra Cati oameni au urmarit umilintele traite de FCSB U Craiova si Sepsi in Conference League
ADVERTISEMENT

Sepsi Sfântu Gheorghe, Universitatea Craiova și FCSB vor urmări de acum meciurile din cupele europene de la televizor, CFR Cluj fiind singura echipă românească capabilă să poată spera la un parcurs european prelungit.

Dacă Sepsi pleca cu a doua șansă, Craiova și FCSB erau mari favorite înaintea dublelor cu albanezii de la Laci, respectiv Șahtior Karagandy din Kazahstan, iar eliminarea lor a fost un șoc puternic pentru suporterii care au urmărit partidele din fața televizoarelor.

ADVERTISEMENT

Cum s-a văzut eliminarea echipelor românești din cupele europene din fața televizoarelor

Microbiștii din România nu au rupt audiențele, însă nici nu se poate spune că au neglijat partidele echipelor românești din cupele europene.

Partida dintre Șahtior Karagandy și FCSB a adus postul PRO X pe locul al treilea în topul audiențelor în rândul tinerilor și la oraș, deși partida s-a jucat de la ora 16:00. La nivel național, PRO X a fost pe locul al patrulea.

ADVERTISEMENT

Partidele Universitatea Craiova – Laci și Sepsi Sfântu Gheroghe – Spartak Trnava au putut fi urmărite pe trei posturi TV: Digi Sport, Look Sport Plus și Telekom. Chiar și așa, cel mai urmărit eveniment al serii a fost un episod în reluare al serialului Las Fierbinți.

Câți telespectatori au urmărit eliminarea FCSB-ului din Conference League

Nu mai puțin de 350.000 de telespectatori au urmărit partida dintre Șahtior Karagandy și FCSB. În același interval orar, lider a fost Antena 1, cu 700.000 de telespectatori pe minut, în timp ce locul doi a fost ocupat de PRO TV cu 580.000 de persoane.

ADVERTISEMENT

Pe urban, meciul FCSB-ului a pus PRO X în top trei, cu o medie de 200.000 de telespectatori pe minut. În același timp cu meciul, Antena 1 ocupa primul loc cu 390.000 de urmăritori, în timp ce PRO TV era pe doi cu 350.000 de telespectatori.

Pe comercial, PRO X a stat foarte bine pe segmentul tineri, unde s-a clasat pe locul al treilea și a înregistrat un număr de 70.000 pe minut.

ADVERTISEMENT

Audiențele înregistrate de Universitatea Craiova și Sepsi Sfântu Gheorghe

Universitatea Craiova și Sepsi Sfântu Gheorghe au dezamăgit și ele. Chiar și așa, peste jumătate de milion de telespectatori au urmărit meciul oltenilor cu albanezii de la Laci. Dintre aceștia, 483.000 au preferat DigiSport, 88.000 au ales Look Sport Plus, iar alți 12.000 Telekom.

Debutul covăsnenilor în cupele europene pe teren propriu a fost vizionat de aproape 400.000 de telespectatori. Cei mai mulți au urmărit meciul tot pe Digi: 300.000, 90.000 pe Look și 4.000 pe Telekom.

ADVERTISEMENT