Întâmplare mai puțin obișnuită într-un bloc de locatari. Un bărbat pe nume Ken Wilson, un rezident din Vacaville, situat între Sacramento și San Francisco, a observat că factura sa de electricitate era mai mare decât a altor persoane, deși încerca mereu să economisească energie.
Mare i-a fost mirarea bărbatului când și-a dat seama că el nu plătea factura sa. Acesta a povestit pentru postul local de televiziune KMAX/KOVR, citat de The Guardian, că acest lucru nu avea sens pentru el.
„Am încercat să economisesc energia electrică și să-mi reduc costurile pentru că facture devenise foarte scumpă”, povestește Wilson.
Ulterior, omul a mers și a făcut o plângere la compania locală de utilități. Cei de la PG&E, care se ocupă de administrarea rețelei de acolo au trimis la fața locului un angajat să investigheze.
„Am crezut că există o scurgere sau că cineva îmi fură electricitatea sau că aparatul care contorizează este defect, pentru că ceva nu era în regulă”, a mai declarat Wilson.
În schimb, PG&E a avut parte de o surpriză și a descoperit că contorul lui Wilson era conectat la un alt apartament. Era vorba despre apartamentul nr. 91 din clădirea sa, nu la apartamentul său, nr. 90. Înregistrările au arătat că acest caz dura cel puțin din 2009.
Compania PG&E și-a cerut scuze și a transmis o declarație în care a precizat că o investigație preliminară a demonstrat că „numărul contorului pentru apartamentul clientului a fost facturat unui alt apartament începând din 2009”.
Wilson a spus pentru KMAX/KOVR că s-a mutat în apartamentul respectiv în 2006 și crede că este posibil chiar de atunci să fi plătit factura greșită, iar asta înseamnă 18 ani.
„Sper doar că această poveste îi va ajuta și pe alții. Nu pot fi singurul”, a spus el. Pentru moment, Wilson va continua să mai plătească la fel factura vecinului său, întrucât PG&E a precizat că aceasta poate fi modificată numai la următorul ciclu de facturare.