FC Barcelona și-a prezentat noile echipamente, cel oficial și cele de rezervă, în care va evolua în sezonul viitor. Principala noutate este inserarea noului sponsor de aproape 800 de milioane de euro al catalanilor.
Barcelona este într-o situație financiară extrem de grea, după mandatul lui Josep Maria Bartomeu, având datorii ce depășesc un miliard de euro. Ajunși pe marginea prăpastiei, catalanii l-au reales pe Joan Laporta, ceea ce a coincis cu un nou aflux de contracte uriașe.
Astfel, noul sponsor principal al grupării de pe Camp Nou este platforma de streaming muzical Spotify care, conform acordului va face o infuzie uriașă de capital în următorii 20 de ani.
Numele noului sponsor este inscripționat pe tricourile de joc ale echipelor masculine și feminine și va genera venituri între 70 milioane de euro anual (280 de milioane în următorii 4 ani).
”Designul modelului evocă spiritul unei perioade de regenerare și redefinire, o perioadă în care Barcelona s-a deschis în fața lumii, iar lumea s-a deschis în fața Barcelonei.
Acum 30 de ani, orașul a făcut un pas uriaș înainte spre modernitate, fiind gazda Jocurilor Olimpice, dar în același timp și-a păstrat spiritul și originile.
Cum perioada din prezent este una de schimbări majore pentru lotul primei echipe, clubul a decis să împărtășească acest spirit olimpic într-un moment în care eforturile sunt îndreptate către viitor”, au scris cei de la Barcelona pe site-ul oficial.
Și stadionul catalanilor va purta un nume nou – ”Spotify Camp Nou”, acord ce va aduce alte 500 de milioane de euro în conturile clubului blaugrana.
Parteneriatul semnat în urmă cu două luni presupune reamenajarea stadionului într-o manieră ambițioasă, transformându-l într-o scenă uriașă destinată sportivilor și artiștilor din lumea întreagă.
Parteneriatul dintre Barcelona și Spotify este primul la nivel global prin care un club de fotbal aduce împreună artiști și sportivi.