Un conflict izbucnit din cauza unui loc de parcare s-a transformat într-o bătaie, miercuri, în fața unui supermarket din Ploiești. Un cuplu a fost agresat de un șofer nervos care ar fi parcat pe un loc destinat persoanelor cu dizabilități.
Scenele halucinante au avut loc cu puțin timp înainte de ora 12:00, în parcarea supermarketului Lidl din municipiu. Polițiștii au fost sesizați printr-un apel la 112 cu privire la agresiune, victimele fiind cele care au solicitat intervenția autorităților.
Cei doi soți au mers la Spitalul Județean de Urgență Ploiești, aici unde au fost găsiți de polițiști. Potrivit cercetărilor desfășurate de oamenii legii, victimele au fost implicate într-un conflict cu un șofer în timp ce se aflau în parcarea supermarketului.
Bărbatul de 46 de ani și soția sa au atras atenția conducătorului auto care ar fi parcat neregulamentar pe un loc amenajat oamenilor cu dizabilități. Șoferul s-a enervat și l-a lovit pe bărbat cu pumnul în zona feței, lăsându-l la pământ.
Nici femeia nu a scăpat de furia agresorului. După ce a încercat să îi ceară explicații în legătură cu gestul său violent, individul ar fi agresat-o și pe aceasta.
La scurt timp, oamenii legii l-au identificat pe agresor, fiind dus la sediul poliției pentru audieri. Potrivit presei locale, șoferul nervos, în vârstă de 50 de ani, este un cunoscut om de afaceri din Prahova care deține o cofetărie în Ploiești.
Oamenii legii au întocmit un dosar penal pentru comiterea infracțiunii de lovire sau alte violențe. Cercetările continuă în acest caz, urmând să se stabilească ce măsuri legale vor fi dispuse.
„Persoanele vătămate au refuzat acordarea de îngrijiri medicale de specialitate, precum şi completarea cererilor pentru emiterea unui ordin de protecţie provizoriu, conform Legii nr. 26/2024”, au informat reprezentanții IPJ Prahova.
Ulterior, bărbatul acuzat de agresiune a trimis la redacție un drept la replică, pe care îl publicăm integral.
„În urma incidentului recent, petrecut în parcarea unui supermarket, doresc să clarific câteva aspecte importante. În calitate de proprietar al cofetăriei Acapulco, îmi exprim public regretul sincer față de faptul că am parcat, chiar și temporar, pe un loc destinat persoanelor cu dizabilități. A fost o greșeală pentru care îmi cer scuze tuturor celor care s-au simțit afectați sau jigniți de acest gest.
Totodată, subliniez că interacțiunea din acea zi a fost amplificată de un comportament provocator venit din partea celor două persoane implicate. Însă, indiferent de circumstanțe, îmi asum responsabilitatea pentru alegerea făcută.
Fac un apel la echilibru și discernământ, mai ales când vine vorba despre implicarea publică a unor branduri. Cofetăria Acapulco este o afacere de familie, construită cu muncă, sacrificii și dedicare încă din adolescența mea, de la vârsta de 13 ani. Ea nu trebuie asociată cu o situație punctuală care ține exclusiv de o decizie personală.
În acest moment, există o anchetă în desfășurare care va stabili clar circumstanțele și responsabilitățile. Până atunci, consider că fiecare persoană are dreptul la prezumția de nevinovăție.
În final, le transmit un gând sincer celor care aleg să atragă atenția publică prin astfel de expuneri: să reflecteze mai atent înainte de a prejudicia imaginea altora. Vă mulțumesc tuturor celor care au înțeles contextul și rămân alături de cofetăria Acapulco”.