Bayern Munchen a scos la vânzare, pe site-ul oficial, măști de protecție în culorile clubului, produs care s-a bucurat de un succes enorm. În primele 24 de ore, suporterii bavarezilor au achiziționat peste 100.000 de măști, iar banii adunați vor fi donați pentru organizațiile care luptă împotriva pandemiei de coronavirus.
Pandemia de coronavirus a suspendat activitățile fotbalistice în aproape întreaga lume, iar suporterii vor mai avea de așteptat până să revină pe stadion, alături de echipele favorite, chiar și după reînceperea jocurilor oficiale.
Dacă nu își mai pot vedea favoriții nici măcar la televizor în această perioadă, fanii au găsit o altă modalitate de a-și arăta dragostea pentru cluburi.
Bayern Munchen a scos la vânzare, pe site-ul oficial, măști de protecție, iar în primele 24 de ore de la lansare au fost achiziționate peste 100.000 de bucăți.
O mască pentru adulți costă 7 euro, în timp ce pentru materialul de protecție dedicat copiilor trebuie plătiți 6 euro.
Banii adunați din vânzarea măștilor de protecție vor fi donați către organizațiile din Germania care luptă împotriva pandemiei de coronavirus, prin intermediul unei platforme lansate de jucătorii Leon Goretzka și Joshua Kimmich.
„Prin această acțiune vrem să demonstrăm că Bayern Munchen este un model de disciplină în luptă cu pandemia de coronavirus.
În același timp, ne bucurăm că ne putem alătura inițiativei lansate de Leon Goretzka și Joshua Kimmich”, recunoaște Karlheinz Rumennige, președintele clubului german.
Hamburg a scos la vânzare, la fel ca Bayern Munchen, măști de protecție în culorile clubului pe site-ul oficial, după ce purtarea lor a devenit obligatorie la supermarket-uri și spații publice închise.
În primele zile, clubul ajuns în Zweite Bundesliga a reușit să vândă peste 30.000 de măști, la prețul de 4.95 euro per bucată, iar banii adunați vor fi donați fundației lui Hamburg.