BCR, anunț de ULTIMĂ ORĂ! Toți clienții sunt afectați de decizia băncii

Daniel Scripcaru   
in Hot News
22/08/2019, 16:55
BCR, anunț de ULTIMĂ ORĂ! Toți clienții sunt afectați de decizia băncii GALERIE FOTO
Serviciile de Internet si Mobile Banking de la BCR nu vor funcționa in weekend

Serviciile de Internet si Mobile Banking de la BCR nu vor funcționa în acest weekend. Anunțul făcut de Banca Comercală Română (BCR) este foarte important pentru toți clienții care folosesc serviciile online ale băncii! Au loc update-uri importante, așa că serviciile de Internet și Mobile Banking nu vor putea fi utilizate în weekend, în anumite perioade ale zilei!

Serviciile de Internet si Mobile Banking de la BCR nu vor funcționa în acest weekend

Toți clienții băncii au primit joi mesaje prin care erau anunțați când vor fi offline serviciile de Internet si Mobile Banking, precum si echipamentele multifuncționale din unitățile BCR. Cardurile însă pot fi folosite atât la bancomate, cât și la plățile prin POS.

”Salut! Te informam ca, Vineri, 23 August 2019 in intervalul 23:00 – 05:30 (durata totala 6 ore si 30 de minute) si Duminica, 25 August 2019 in intervalul 23:00 – 05:30 (durata totala 6 ore si 30 de minute) serviciile de Internet si Mobile Banking, precum si echipamentele multifunctionale din unitatile BCR vor fi offline, pentru update-uri la sistemul informatic.

Serviciile de Internet si Mobile Banking de la BCR nu vor funcționa in weekend
Serviciile de Internet si Mobile Banking de la BCR nu vor funcționa in weekend

Cardurile pot fi folosite fără probleme

Cardurile, platile prin POS si ATM-urile vor functiona normal, fara actualizarea soldurilor. Ne poti gasi 24/24 la ContactCenter BCR – 0800.801.227, din orice retea nationala și la 021.407.42.00, din strainatate. Iti multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru posibilele inconveniente! Echipa BCR”, este mesajul BCR trimis către clienți.

O adevărată campanie a fost lansată recent de BCR pentru actualizarea datelor clienților. Aceștia au fost sunați sau au primit mesaje prin care sunt rugați să-și actualizeze datele deținute deja de bancă. ”Știm că, de cele mai multe ori, actualizarea datelor personale poate părea un proces mai mult birocratic. Totuşi, conform cerințelor legale privind cunoaşterea clientelei acest proces este obligatoriu. Pentru  a beneficia în continuare  de toate serviciile BCR, te rugăm să dai curs invitațiilor noastre de a-ți actualiza datele. 

Este vorba despre datele menţionate în actul de identitate, precum şi informaţiile referitoare la: numărul de telefon, adresa de e-mail, ocupaţia, denumirea angajatorului sau natura activităţii proprii, sursa fondurilor tranzacţionate prin conturile deschise la BCR, scopul şi natura relaţiei de afaceri cu BCR.

Facem tot ce este posibil pentru a rezolva rapid fiecare caz în care au apărut inconveniențe legate de accesul la conturile BCR. Suntem gata să oferim asistență punctuală fiecărui client pentru soluționarea situațiilor apărute prin neactualizarea datelor”, spune BCR.

Îți place NOUL FANATIK.RO? Citește AICI ȘTIREA MOMENTULUI!
Închide ×

FANATIK.RO utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a FANATIK.RO cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Am înțeles