Pentru Bianca Drăgușanu banii nu mai sunt o problemă de foarte mult timp. Vedeta trăiește pe picior mare, iar veniturile sale sunt rotunjite prin contractele de imagine pe care le are, dar și din afacerea cu rochii.
Fosta asistentă TV câștigă o avere din vânzarea rochiilor de mireasă ce îi poartă numele și pe care le promovează pe toate rețelele de socializare.
Pe lângă evenimtele din viața personală care au adus-o mereu în lumina reflectoarelor, Bianca Drăgușanu a ajuns să fie un nume cunoscut în lumea modei și datorită creațiilor sale. Vedeta și-a dezvoltat o afacere foarte proftabilă din crearea rochiilor de mireasă și de seară.
În anul 2013, atunci când și-a lansat prima colecție de rochii ”My Wish”, vedeta a devenit creator de modă cu acte în regulă.
”Una din dorințele mele împlinite!”, spune atunci Bianca Drăgușanu, conform a1.ro.
Iar cinci ani mai târziu, iubita lui Gabi Bădălău și-a lansat a doua colecție de rochii de mireasă, care s-a bucurat și ea de un real succes.
De atunci, în funcție de tendințele modei, Bianca Drăgușanu lansează mereu alte și alte noi modele de rochii de mireasă.
În funcție de model și material, o viitoare mireasă care ajunge în magazinul divei trebuie să scoată din buzunar, dacă dorește să poarte o creație marca ”BD”, între 2.800 de lei și 5.500 de lei.
Pe site-ul divei, acolo unde-și promovează afacerea, Bianca Drăgușanu se laudă cu rochii de mireasă lungi sau scurte, decoltate sau ”mai cuminți”, tip prințesă sau tip sirenă, cu trenă sau fără, cu mâneci, cu spatele gol și variantele continuă.
Astfel, la momentul actual, cea mai ieftină rochie de mireasă creată de Bianca Drăgușanu se vinde cu 2. 850 de lei, iar cea mai scumpă ajunge la prețul de 5.480 de lei.
Numai în 2017, conform a1.ro, Bianca Drăgușanu ar fi câștigat peste 100.000 de euro din vânzarea colecțiilor sale de rochii de seară și rochii de mireasă.