Black Friday a fost și în 2021 un moment în care au ieșit din nou la suprafața rădăcinile unei societăți bazate pe consum. Printre milioane de produse utile sau mai puțin utile s-a regăsit și o casă. Cumpărătorul a prins o reducere substanțială.
Pandemia a afectat economiile mondiale, dar nu și dorinţa românilor de a face cumpărături. Vineri, 12 noiembrie, au fost comandate milioane de produse, în valoare de sute de milioane de euro.
Convinşi de reduceri, românii au achiziţionat de Black Friday maşini, ceasuri sau bijuterii de lux, electronice, jucării sau băuturi. În tot acest ocean de cumpărători s-a regăsit și o persoană care a achiziționat o casă.
Casă vândută de Black Friday a fost achiziționată pe eMag. Este vorba despre o casă P+1 de 81,5 de metri pătrați utili cu trei camere decomandate.
Aceasta a avut o reducere de 56.000 de euro, conform Ziarul Financiar.
În total, românii au cheltuit pe platforma eMag peste 600 de milioane de lei, după ce au cumpărat peste 2,2 milioane de produse.
Minutul de aur a fost înregistrat la 7:29. Atunci au fost comandate 13.556 de produse în valoare de 6,2 milioane lei.
”Spre deosebire de anul trecut, acum clienţii comandă din toate categoriile, foarte multe produse pentru casă, televizoare, maşini de spălat şi frigidere, dar şi haine şi cadouri pentru sărbătorile de iarnă.
În primele trei ore, clienţii au adăugat în coş peste 1 milion de produse din toate categoriile de produse, iar interesul continuă să rămână ridicat. Clienţii Genius au pus în coş, în medie, 9 produse din categorii diferite şi vor beneficia de transport gratuit”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG, conform sursei citate.
“Clienții au comandat peste 2,2 milioane de produse din toate categoriile, din ofertele eMAG și ale 8.300 de selleri din Marketplace, în creștere cu aproape 27% comparativ cu anul precedent.
Valoarea comenzilor a urcat cu 24 milioane lei față de anul trecut, pană la 609 milioane lei”, se arată într-un comunicat remis de eMag.