De Black Friday românii nu și-au trădat obiceiurile și impulsurile. Febra cumpărurilor a fost la cote mari. Acest lucru este evidențiat și de vânzările de la eMag care au adus un profit mai mare decât în urmă cu un an.
Criza economică nu a putut să oprească iureșul de Black Friday. Ofertele din 2021 au atras peste 2,2 milioane de comenzi la eMag.
În total, românii au cheltuit 609 milioane de lei, cu 24 de milioane în plus față de valoarea produselor vândute în 2020, conform Hotnews.
Pe locul 1 în topul produselor comandate la eMag se află cele de ”beauty și îngrijire personală”. În total, de Black Friday s-au vândut 42.500 de televizoare și sisteme audio.
Totodată, românii au comandat peste 90 de mii de jucării și peste 30 de mii de frigidere și mașini de spălat.
Categoriile de produse comandate de Black Friday 2021 la eMag:
“Clienții au comandat peste 2,2 milioane de produse din toate categoriile, din ofertele eMAG și ale 8.300 de selleri din Marketplace, în creștere cu aproape 27% comparativ cu anul precedent.
Valoarea comenzilor a urcat cu 24 milioane lei față de anul trecut, pană la 609 milioane lei”, se arată într-un comunicat al retailerului online.
Printre categorii se remarcă și produsele speciale de Black Friday. Aici se observă faptul că s-au vândut 11 automobile, dar și un număr impresionat de pachete turistice.
Febra cumpărăturilor de Black Friday atrage în fiecare an un număr uriaș de cumpărători. Tradiția furată din Statele Unite a prins din plin și în România. Majoritatea companiilor se întrec în promoții, timp de 24 de ore.