Dedeman, compania de retail în domeniul materialelor de construcții și amenajări interioare, demarează, începând cu 8 noiembrie, campania de Black Friday, sub sloganul „Găsește reduceri pentru tine, online și în magazine”.
Magazinele fraților Pavăl vor oferi, pe parcursul a zece zile de campanie, sub sloganul „Găsește reduceri pentru tine, online și în magazine”, promoții la diverse categorii de articole, cum ar fi mobile, instalații sanitare, instalații termice, scule, unelte, articole electrocasnice, pentru grădinărit, articole electrice, scule, unelte, decorațiuni, amenajări interioare și altele.
Retailerul mizează în cele zece zile de campanie pe aproximativ șase milioane de vizitatori în magazinele fizice și online, o estimare făcută pe rezultatele bune înregistrate în anii trecuți. Campania Black Friday a înregistrat creștere continuă și s-a consolidate pe parcurs ca eveniment de referință în segmentul de retail din România.
Ofertele din timpul campaniei Black Friday, în cele 62 de magazine Dedeman din România, pe pagina companiei, site-ul Dedeman și pe aplicația mobilă, vor fi disponibile în limita stocului.
În cazul magazinelor cu prezență fizică, produsele care vor fi incluse în campania Black Friday, vor fi semnalizare prin etichetare specială sau vor fi poziționate în arii dedicate și marcate corespunzător, astfel că clienții vor putea alege și cumpăra mai eficient.
În topul ofertelor din catalogul Black Friday Dedeman figurează produse de mobilier (mobilier complet, piese), materiale de construcții, produse pentru grădină, electrocasnice, produse pentru bucătărie, produse pentru baie, electrice și corpuri de iluminat, produse pentru baie, scule, unelte, decorațiuni, produse pentru amenajări interioare, accesorii auto
În noiembrie, în afară de promoțiile campaniei Black Friday, Dedeman oferă și catalogul său de oferte lunare, acesta putând fi consultat online, în aplicația mobilă. Retailerul are 62 de magazine, parc auto propriu și cinci centre de logistică. Dedeman oferă o gamă de peste 120.000 de produse, inclusiv online. Magazinele Dedeman au o suprafață cuprinsă între 7.500 și 18.000 de metri pătrați, unde lucrează peste 13.500 de angajați.
Frații Adrian și Dragoș Pavăl, proprietarii Dedeman, sunt printre cei mai bogați afaceriști din România, potrivit publicației americane Forbes. Adrian Pavăl, născut în 1968, este creditat cu o avere de 1,3 miliarde de dolari, în timp ce Dragoș Pavăl, născut în 1966, are o avere de două miliarde de dolari.
„Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori români care, începând cu anul 1992, au dezvoltat lanțul de retail cu materiale de construcții și produse pentru amenajări interioare de tip Do-It-Yourself (DIY), destinat celor ce doresc să-și construiască și să-și amenajeze căminul.
Compania s-a extins într-un ritm constant și susținut, dar pe lângă cifre și calcule, cel mai important capital al modelului de business Dedeman este cel uman. Angajații care lucrează în cele 62 de magazine ale lanțului nostru de retail formează o familie dinamică, pragmatică și mereu atentă la planurile, cerințele și nevoile clienților și partenerilor noștri”, se poate citi pe site-ul companiei.