Bogdan Andone își critică jucătorii după Milsami Orhei – FCSB 1-2: ”Mă nemulțumeste jocul din repriza a doua”

Francisc Oprea    Traian Terzian
in Europa League
18/07/2019, 22:30
Bogdan Andone își critică jucătorii după meciul Milsami Orhei - FCSB 1-2

Antrenorul Bogdan Andone își critică jucătorii după meciul Milsami Orhei – FCSB 1-2, din manșa secundă a turului întâi preliminar al Europa League. ”Roș-albaștrii” s-au calificat lejer în turul doi preliminar, după ce i-a învins pe moldoveni cu scorul general de 4-1.

Bogdan Andone își critică jucătorii după Milsami Orhei – FCSB 1-2: ”Am început relaxați repriza a doua”

”A fost un meci cu două reprize diferite. O primă repriză bună din partea noastră, am marcat, am gestionat bine jocul. Din păcate, în repriza a doua am început relaxați și dintr-o neatenție am luat acel gol care ne-a dezechilibrat. Apoi am mai avut ocazii, dar din păcate le-am ratat. Pe final au pus presiune pe noi. Fiecare meci în parte e dificil, toate echipele vor să joace, să demonstreze. Pentru ei orice rezultat pozitiv ar fi intrat în istorie. Mă nemulțumește jocul din repriza a doua, ne-a lipsit concentrarea, poate a fost și o oboseală acumulată pe aceste drumuri, jucătorii de la naționala de tineret simt o stare de oboseală, avem un lot subțire și acest lucru s-a văzut”, și-a criticat Bogdan Andone jucătorii după meciul Milsami Orhei – FCSB 1-2.

După aceea, tehnicianul ”roș-albaștrilor a trecut și la laude: ”Îmi felicit jucătorii că au rămas concentrați. E o presiune normală. Îmi doresc ca băieții să înțeleagă ceea ce le cer. Urmează meciul cu Sepsi și trebuie să ne pregătim din punct de vedere fizic și mental. Primordial este accederea în grupele Europa League, campionatul este lung și avem timp să ajungem unde ne dorim. Mă bucur pentru jucătorii tineri care au făcut pasul la echipa mare. Mă bucur pentru Cristi Dumitru, e un băiat foarte bun. A făcut un meci foarte bun și a ajutat echipa în această seară”.

Bogdan Andone pune presiune pe Gigi Becali

În intervenția avută la Pro X, Bogdan Andone a vorbit despre un posibil transfer al căpitanului Florin Tănase și i-a cerut lui Gigi Becali un fundaș stânga: ”Din punct de vedere sportiv nu l-aș lăsa să plece, Tănase este căpitanul echipei și este foarte important prentru noi. Din punct de vedere uman mi-aș dorit să ajungă să joace la cel mai înalt nivel. Este un jucător care unește echipa și îi trage pe ceilalți după el. El merită să fie la echipa națională și să joace la o formație mare. În trei meciuri am avut trei soluții pentru fundaș stânga. Nu avem niciun jucător de picior stâng, așteptăm soluții, un fundaș stânga de meserie, avem nevoie ca echipă. Estre necesar cât mai repede să vină un fundaș stânga. Și băieții vorbesc despre acest lucru în vestiar pentru că știu că au nevoie de cineva acolo să-i ajute”.

FCSB a învins Milsami Orhei, scor 2-1, în manșa secundă a primului tur preliminar al Europa League. În faza următoare, ”roș-albaștrii” vor întâlni formația Alashkert din Armenia. Îți place NOUL FANATIK.RO? Citește AICI ȘTIREA MOMENTULUI!

FANATIK.RO utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a FANATIK.RO cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Am înțeles