News

Călătorii au stat în câmp două ore, în căldură și fără aer condiționat, din cauza defecțiunii locomotivei. Trenul IR 1596 circula pe ruta Craiova-București

Momente neplăcute pentru călătorii din trenul IR 1596, care circula pe ruta Craiova-București. Din cauza căldurii, locomotiva s-a defectat, iar oamenii au fost nevoiți să aștepte două ore pentru a-și continua călătoria.
24.07.2022 | 21:29
Calatorii au stat in camp doua ore in caldura si fara aer conditionat din cauza defectiunii locomotivei Trenul IR 1596 circula pe ruta CraiovaBucuresti
CFR Călători încă nu a scăpat de imaginea locomotivelor care cedează în mijlocul curselor. Foto: facebook.com/CFRCalatori.ro
ADVERTISEMENT

Până la sosirea locomotivei care a repus trenul în mișcare, călătorii nu au avut aer condiționat și au fost nevoiți să suporte temperaturile crescute din vagoane. Când au ajuns în Gara Roșiori Nord, ei au primit apă.

Două ore în soare din cauza defecțiunii unei locomotive

În mod normal, înlocuirea locomotivei defecte nu trebuia să dureze mai mult de 60 de minute, dar din nou a fost de vină vremea caniculară. Din cauza restricțiilor de viteză impuse de dilatarea șinelor în anumite zone, locomotiva a preluat călătorii izolați în câmp de abia după două ore.

ADVERTISEMENT

Trenul avea întârzieri și înainte de a se defecta locomotiva. ”Din cauza temperaturilor extrem de ridicate, a intervenit o problemă tehnică la locomotiva trenului IR 1596.

S-a dat locomotivă de ajutor și trenul va pleca spre destinația finală”, au anunțat reprezentanții CFR Călători. La un moment dat, tabela de informații din Gara București Nord afișa o întârziere de 160 de minute pentru trenul care venea de la Craiova.

ADVERTISEMENT

Conform unui comunicat de presă, CFR Călători a transmis că pentru a preîntâmpina alte eventuale perturbări în circulaţia feroviară, au fost luate mai multe măsuri.

Primele măsuri anunțate de CFR Călători

Printre ele se află verificarea şi pregătirea din punct de vedere tehnic funcţional a întregului parc de vehicule feroviare înainte de plecarea în cursă.

ADVERTISEMENT

De asemenea, se va asigurara şi amplasarea unor locomotive de intervenţie în mai multe locuri pentru a limita la maximum întârzierile. În plus, va fi pregătit personalul necesar pentru mentenanţa aparaturii de aer condiționat.

În acest context, în trenuri vor fi prezenți electricieni mai ales în intervalele orare în care temperaturile sunt ridicate. Totodată, în principalele staţii cu trafic sporit, personalul CFR Călători va fi pregătit să ofere apă călătorilor atunci când situația va impune această măsură.

ADVERTISEMENT

În același comunicat s-a mai spus că trenul a plecat spre destinaţia finală cu o întârziere de aproximativ 130 de minute.

 

ADVERTISEMENT