Life

Campania controversată Balenciaga, criticată dur de o influenceriță din România: “Ceva mai bolnav rar am văzut”

O influenceriță din România a criticat dur campania controversată Balenciaga, care a constat în imagini cu copii aflați alături de accesorii BDSM.
02.12.2022 | 09:58
Campania controversata Balenciaga criticata dur de o influencerita din Romania Ceva mai bolnav rar am vazut
Campania Balenciaga, criticată dur de o influenceriță. Sursa foto: Facebook, Hepta/Colaj Fanatik
ADVERTISEMENT

Campania controversată a brandului Balenciaga, cu imagini în care apar copii înconjurați de accesorii BDSM, a fost criticată dur de o influencenriță din România. Casa spaniolă de modă a fost acuzată de pedofilie.

O influenceriță critică dur campania controversată Balenciaga. Reacția furibundă a Corinei Băcanu

Celebra casă spaniolă de modă a provocat un scandal uriaș în mediul online. Recent, au fost lansate imagini în care apar copii mici, ținând în brațe ursuleți de pluș îmbrăcați în ținute BDSM.

ADVERTISEMENT

În ultimele zile, oamenii și-au aruncat sau distrus articolele vestimentare care aparțin acestui brand. Mai multe clipuri video în acest sens au fost postate pe Tik Tok.

Corina Băcanu, o cunoscută influenceriță din România, a desființat reclama controversată a celebrei case de modă. Aceasta este îngrozită de imaginile prin care brandul și-a promovat colecția.

ADVERTISEMENT

Influencerița a precizat că sunt mulți copii supuși violenței fizice și sexuale. În acest context, reclama Balenciaga este total deplasată.

“Dezgust este un sentiment prea blând pentru campania Balenciaga care sexualizează explicit copii într-un mod nu doar pervers, ci vomitiv și pușcăriabil. Ceva mai bolnav rar am văzut.

ADVERTISEMENT

Copii arătați lumii în contexte care indică practici sexuale deviante, înconjurați de jucării sexuale pentru adulți care folosesc cătușe, zgărzi, biciuri și lanțuri, dildo-uri, mărgele și mult lubrifiant ca să intre în orice gaură, copii supravegheați de ursuleți de pluș reprezentând pedofili de lux, clienți sau abuzatori. (…)

Nu există să nu fi văzut vreodată în viața asta măcar un reportaj despre copiii traficați pentru plăcerile bolnave ale unor pedofili bogați.”, a scris Corina Băcanu pe pagina sa de Facebook.

ADVERTISEMENT

Timp de mai bine de 20 de ani, Corina Băcanu a lucrat în departamentul de creație al diverselor agenții și știe că o campanie nu trebuie publicată “fără acordul explicit al clientului”.

“De aceea orice scuză ar găsi brandul Balenciaga pentru zoaiele alea de ad-uri, că vezi doamne că agenția, că fotograful, că doamna care face curat sunt de vină, știu sigur că NICIODATĂ vreo agenție de publicitate sau vreun fotograf nu ar plăti sau publica materiale fără semnătura clientului final.”, a mai scris aceasta.

“Nu credeam că ajung vreodată să mă simt scârbită de vreo campanie”

“Nu știu exact cui i s-a părut cool, trendy și epică această campanie, dacă a fost ideea agenției, a fotografului sau a clientului Balenciaga, însă clar este pe profilul unui procent bun din targetul Balenciaga, anume bolnavii bogați ai acestei lumi care nu mai simt nimic vizavi de plăcerile lumești banale, ci găsesc satisfacție în suferința, urâtul, crocșii, sărăcia transformată în ‘artă’, rafia și găurile din pullovere mâncate de molii în care își îmbracă corpurile malnutrite milioane de oameni din această lume nedreaptă.

Ca om de creație, ca om care iubește îndrăzneala creativă, nu credeam să ajung vreodată să mă simt scârbită până în adâncul stomacului de vreo campanie, căci ideile sunt spirit.”, a mai scris Corina Băcanu în mediul online.

Oamenii au adus acuzații de pedofilie renumitului brand. Inclusiv celebritățile de peste Ocean au reacționat, printre care și Kim Kardashian. Bruneta are de gând să-și “reevalueze” relația cu Balenciaga după campania controversată lansată zilele trecute.

Fotografiile campaniei brandului au atras criticile internauților de peste tot. Ulterior, Balenciaga a retras imaginile în care copiii apar alături de ținute și accesorii folosite la practicile sexuale BDSM.

De altfel, casa de modă le-a cerut scuze oamenilor pentru reclama care a stârnit controverse.

“Ne cerem scuze sincer pentru orice jignire adusă prin campania noastră de sărbători. Gentuțele-ursuleț de pluș nu ar fi trebuit prezentate alături de copii.

Am scos imediat campania de pe toate platformele.”, au transmis reprezentanții bradului pe rețelele sociale.

ADVERTISEMENT