Miercuri, Termoenergetica, principalul furnizor de apă caldă și încălzire în sistem centralizat din București, a anunțat că începe pregătirile pentru sezonul rece. Ce trebuie să aibă în vedere bucureștenii.
Compania Municipală Termoenergetica București (CMTEB) S.A. a anunțat că va începe încărcarea cu apă a instalațiilor de alimentare cu energie termică. De asemenea, concomitent se efectuează și probele de presiune la instalațiile interioare.
În acest caz, bucureștenii, care sunt clienți ai companiei, trebuie să se asigure de faptul că, în cazul în care desfășoară modificări la instalația din locuințe, trebuie să finalizeze cât mai repede lucrarea.
Mai mult, compania precizează că această responsabilitate revine asociațiilor de proprietari. Instalația personală trebuie să fie deschisă. Robineții care controlează nivelul de alimentare trebuie să fie pe treapta 5.
„Rugăm clienții companiei să se asigure că lucrările la instalaţiile interioare din imobile vor fi finalizate în timp util, astfel încât să fie evitate incidentele (inundaţii în apartamente sau în subsolurile blocurilor) ce pot apărea odată cu încărcarea acestora.
Vă reamintim că este obligația asociaţiilor de proprietari de a se asigura că instalaţiile interioare proprii (de alimentare cu energie termică) sunt în stare de funcţionare şi că sunt finalizate lucrările din interiorul imobilelor”, a precizat Termoenergetica pe pagina de Facebook.
Potrivit anunțului făcut pe pagina oficială de Facebook, data exactă privind începerea furnizării agentului termic pentru încălzire va fi anunțată ulterior, adică după îndeplinirea condițiilor legale, conform prevederilor H.G.nr.425/1994, modificată prin H.G. nr.337/ 2018.
„Totodată, vă comunicăm că, potrivit prevederilor articolului 30, alineatul (4) din Legea nr.325/2006 a serviciului public de alimentare cu energie termică, publicată în Monitorul Oficial nr.651/27.07.2006, debranşarea instalaţiilor interioare de încălzire şi/sau pentru apă caldă ale consumatorilor de energie termică dintr-un condominiu nu poate fi efectuată pe parcursul sezonului de încălzire.
Dispeceratele Companiei Municipale Termoenergetica București și echipele de intervenție lucrează în regim permanent pentru soluționarea problemelor apărute. Clienții au la dispoziție informații prin mesajele preînregistrate la numărul de telefon 031.9442 sau alte detalii la 0800.820.002, precum și prin aplicația Termoalert. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă mulțumim pentru înțelegere!”, a adăugat compania.