Netflix a publicat, în premieră, informații despre cele mai populare show-uri și filme originale de pe platformă.
Compania a mai dat publicității cifre cu privire la producțiile de pe platformă, însă este pentru prima dată când avem ocazia să vedem cât de bine au fost primite producțiile originale ale companiei.
Platforma de streaming face eforturi din ce în ce mai mari pentru a-și promova producțiile proprii, în care investește bani buni. Totuși, statisticile pe care le ofereau în trecut se refereau la conturile care au vizionat cel puțin două minute dintr-un program.
O astfel de informație a fost criticată în repetate rânduri, deoarece nu oferea o imagine clară asupra numărului de persoane care se uită, într-adevăr, la un film sau la un serial.
Astfel, compania a publicat informații mai clare cu privire la producțiile sale originale. Cu ajutorul acestor imagini, ne putem face o idee mai clară despre cât de populare sunt acestea.
Cum arată top 10 al celor mai populare seriale de pe Netflix, în funcție de numărul de ore vizionate în primele 28 de zile de la premieră?
Câștigător, nu foarte detașat, este sezonul 1 din Bridgerton, la care s-au adunat 625 de milioane de ore de vizionare în prima lună de disponibilitate. La mică distanță se află al patrulea sezon din La Casa de Papel, care are 619 milioane de ore de vizionare.
Podiumul este încheiat de sezonul 3 din Stranger Things, cu 582 milioane de ore de vizionare. Același serial, însă cu al doilea sezon, apare și pe locul opt în top, cu 427 milioane de ore de vizionare în primele 28 de zile.
Topul arată astfel:
Compania a mai oferit informații și despre cum arată top 10 al serialelor populare prin prisma conturilor care s-au uitat la cel puțin 2 minute de conținut în primele 28 de zile de la lansare.
Bridgerton rămâne pe primul loc, cu 82 milioane de conturi ce au accesat serialul, însă topul este continuat de această dată de Lupin, sezonul 1, cu 76 milioane de accesări și The Witcher, sezonul 1, cu 67 miliaone de accesări.
Acest top complet arată astfel
Netflix a oferit informații și despre filmele originale de pe platformă, începând tot cu topul numărului de ore de vizionare în primele 28 de zile.
Bird Box este, astfel, cel mai popular film, cu 282 de milioane de ore de vizionare, urmat de Extraction, cu 231 milioane de ore și de The Irishman, cu 215 milioane de ore.
Topul complet arată astfel:
De asemenea, compania a publicat și topul filmelor în funcție de numărul de conturi care au vizionat cel puțin 2 minute din conținut, în primele 28 de zile.
Aici, Extraction urcă pe primul loc, vizionat de pe 99 de milioane de conturi, fiind urmat de Bird Box, cu 89 milioane de accesări de pe conturi diferite și de Spenser Confidential, cu 85 milioane de accesări. Topul complet este următorul:
Informațiile oferite acum de Netflix arată încă o parte din schimbarea de paradigmă a companiei în ceea ce privește cifrele pe care le furnizează. Aceștia sunt din ce în ce mai deschiși la un capitol foarte secretizat acum ceva ani.
Spre exemplu, acum aproximativ șapte ani, secretomania Netflix era atât de mare, încât nu furniza cifre nici măcar în ”circuit intern.” La acea vreme, creatorul House of Cards, Beau Willimon, afirma că nici măcar lui nu i-au fost transmise informații cu privire la numărul de vizionări în ceea ce privește serialul său.