Life

Carmen de la Sălciua, schimbată după vizita la muntele Athos: ”Nu știu dacă la anul avem nuntă și copil”

Carmen de la Sălciua a fost, alături de Marian Corcheș, la muntele Athos, într-o călătorie care a fost, pentru frumoasa artistă de muzică de petrecere, inițiatică.
04.10.2022 | 17:43
Carmen de la Salciua schimbata dupa vizita la muntele Athos Nu stiu daca la anul avem nunta si copil
Carmen de la Sălciua, schimbată după vacanța la Muntele Athos alături de Marian Corcheș, logodnicul ei / Fotomontaj: Fanatik
ADVERTISEMENT

Carmen de la Sălciua și Marian Corcheș și-au ”clarificat” situația din cuplu după ce au fost, împreună, la muntele Athos. Și, chiar dacă asta a însemnat, pentru ei, să petreacă ore, chiar zile, despărțiți, lucrurile sunt mai clare ca niciodată pentru cei doi amorezi.

Carmen de la Sălciua, la Athos cu logodnicul Marian Corcheș: ”Nu am dormit împreună”

Carmen de la Sălciua a vorbit, în exclusivitate pentru FANATIK, despre experiența pe care a avut-o în vacanța petrecută alături de Marian Corcheș lângă muntele Athos. Și, chiar dacă nu a folosit cuvântul, artista de muzică de petrecere a avut o adevărată epifanie.

ADVERTISEMENT

”La muntele Athos a fost extraordinar. Chiar mi-aș dori să mai mergem. Muntele Athos nu înseamnă doar muntele propriu zis, cel care e interzis femeilor, ci și ceea ce îl înconjoară. Noi nu am urcat pe munte, mă refer la grupul de femei.

Am mers cu două autocare, femeile au rămas împrejurul muntelui. Marian a urcat cu grupul bărbaților. E un loc de care nu se poate povesti, e foarte multă rugăciune și credință. În momentul acela te vezi cel mai mare păcătos. E un alt nivel spiritual, trebuie să ai multă dăruire să ajungi la el”, ne-a spus, în exclusivitate, Carmen de la Sălciua.

În altă ordine de idei, deși excursia a fost cumpărată împreună, ea și Marian, pătrunși de experiența religioasă, au ales să nu doarmă împreună, relația lor nefiind încă sub semnul tainei căsătoriei. ”Noi nu am dormit împreună”, ne-a spus Carmen de la Sălciua.

Carmen de la Sălciua, despre relația cu Marian: ”Dumnezeu știe ce e, vreau să fiu discretă pe subiectul ăsta”

Carmen de la Sălciua a explicat, în exclusivitate pentru FANATIK, motivul pentru care a decis să nu doarmă alături de bărbatul care a cerut-o, deja, în căsătorie, Marian Corcheș. Și, recunoaște ea, și-a dat seama că relația pe care o au trebuie, momentan cel puțin, să fie una cât se poate de discretă, oricât de mult s-ar iubi.

ADVERTISEMENT

”Atâta timp cât ai în vedere o căsătorie se putea să dormim împreună, chiar dacă nu am făcut-o. Noi nu stăm doar așa, ca o relație trupească, ar fi un păcat. Este un păcat și ce facem noi, dar… Noi suntem logodiți, chiar dacă nu la Biserică. Oricum, mai multe detalii despre treaba asta nu aș vrea să dau, Dumnezeu știe ce e, vreau să fiu discretă pe subiectul ăsta”, ne-a spus frumoasa Carmen de la Sălciua.

Revenind la excursia pe care au petrecut-o, împreună, la Muntele Athos, Carmen de la Sălciua ne-a spus că logodnicul ei a avut ocazia să intre în locuri care ei îi sunt interzise. Mai exact, în mănăstirile de pe muntele sfânt al Greciei.

”Bineînțeles, e o experiență liniștitoare pentru suflet, dar Marian nu a apucat să stea foarte mult. A stat doar o zi pentru că așa presupunea grupul. Aveam mai multe obiective de vizitat. După aceea am mers și ne-am închinat Brâului Maici Domnului.

Au venit călugării de pe Athos, pe vapor, cu Brâul ca să îl poată vedea și femeile. Am vizitat ce se putea vizita, am cântat pricesne, acele cântece religioase închinate lui Dumnezeu și Maicii Domnului”, ne-a spus Carmen de la Sălciua.

Carmen de la Sălciua visează să devină mamă

Relația pe care o are cu Marian Corcheș este una în care, spune Carmen de la Sălciua, simte că există dragoste adevărată. De aceea, într-un fel, nici nu mai simte nevoia să se afișeze cu el, sunt siguri că relația lor e una suficient de puternică fără să își mai strige dragostea.

”Singurul lucru despre care voi mai vorbi va fi venirea pe lume a unui copil, atunci când va fi, când va da Dumnezeu. Nu știu dacă la anul avem nuntă și copil, dar îmi doresc! Doamne ajută”, ne-a mai spus Carmen de la Sălciua.

Dar, până să vorbească despre copil, Carmen de la Sălciua a dezvăluit, pentru FANATIK, dorințele pe care le are cu privire la sărbătorile ei favorite, cele de iarnă.  ”De Revelion voi fi la evenimente, dar de Crăciun încă nu mi-am luat nimic.

Chiar aș vrea să petrec Crăciunul cu familiile noastre. Simt nevoia să stau și alături de ei, să mă cunosc mai bine și cu viitorii socri”, ne-a spus, în exclusivitate, Carmen de la Sălciua.