Ionuț Belei este câștigătorul Chefi la cuțite sezonul 8, după săptămâni întregi de lupte culinare! În marea finală s-au bătut Maria Șandru, Ionuț Belei și Roxana Blenche.
Așa cum presa a vehiculat de câteva săptămâni, tânărul din Cluj a luat marele premiu de 30.000 de euro. Mulți și-ar fi dorit ca premiul să fie câștigat de Roxana Blenche, considerată cea mai bună din acest sezon și tocmai de aceea surpriza anunțării lui Ionuț a fost una destul de mare pentru fanii emisiunii.
„A fost unul din cele mai bune sezoane”, a declarat Gina Pistol înainte de a declara numele persoanei care a câștigat sezonul 8 al emisiunii Chefi la cuțite.
„Am avut un juriu pe care nu l-am văzut niciodată atât de încântat de farfurii. Nu au dat niciodată note atât de mari”, a mai completat Gina.
Finala competiției culinare de la Antena 1 nu a fost lipsită de controverse, așa cum se întâmplă în general cu orice astfel de emisiune, mai ales dacă e vorba despre un concurs cu audiență mare.
Din cauza lipsei unei departajări, din semifinală s-au calificat în marea finală doi concurenți din echipa lui Bontea, Maria Șandru și Ionuț Belei, iar internauții au fost revoltați din cauză că chef Scărlătescu nu a avut niciun concurent la tragerea cortinei.
Cele mai multe plângeri ale telespectatorilor au apărut din cauza calificării în finală a Mariei Șandru, una din cele mai antipatice concurente ale actualului sezon.
De altfel, Maria era să rămână fără un sprijin important în echipa cu care a gătit în finala din 16 decembrie, căci atunci când l-a ales pe Alberto, acesta l-a întrebat pe Bontea dacă poate refuza să facă parte din echipa ei.
În cele din urmă, Alberto a acceptat provocarea și a spus că nu o face pentru că și-ar fi schimbat părerea despre Maria, ci pentru că vrea să dea dovadă de profesionalism până la capăt.
Chefi la cuțite este unul din cele mai urmărite show-uri din România. Semifinala de luni, 14 decembrie, a strâns în fața micilor ecrane aproape 2 milioane de telespectatori (1.909.000 mai exact) și a pus postul Antena 1 pe primul loc în preferințele telespectatorilor.
La nivel urban, emisiunea a fost urmărită de 977.000 de români, iar la publicul comercial Antena 1 a fost tot pe primul loc cu 474.000 de telespectatori în medie pe minut.