ADVERTISEMENT
Sport

Cât costă o reclamă în timpul meciurilor de la Euro 2020! Pro TV, încasări semnificative din publicitate

Meciurile de la Euro 2020 vor fi transmise în țara noastră de Pro TV și Pro X, iar postul din Pache Protopopescu a stabilit prețul reclamelor.
Autor: Traian Terzian | 09.06.2021 | 18:47
Cât costă o reclamă în timpul meciurilor de la Euro 2020! Pro TV, încasări semnificative din publicitate
Meciurile de la Euro 2020 vor fi transmise în țara noastră de Pro TV și Pro X, iar postul din Pache Protopopescu a stabilit prețul reclamelor. Sursă foto: Twitter

Pro TV le-a pregătit o surpriză de proporții microbiștilor. Ioana Cosma va comenta alături de Mihai Mironică și Adrian Costeiu o bună parte din cele 51 de de partide de la turneul final.

ADVERTISEMENT

România va organiza pe Arena Națională trei meciuri din Grupa C și o partidă din optimile de finală.

Meciurile de la Euro 2020 aduc venituri importante pentru Pro TV din reclamă

Meciurile de la Euro 2020 vor fi transmise în România de Pro TV și vor aduce bani buni din reclamă pentru postul de televiziune. Conf0rm site-ului paginademedia.ro, o reclamă de 30 de secunde în fazele finale poate sări de 15.000 de euro.

Pro TV a structurat publicitatea pentru clienţi pe mai multe pachete, în funcţie de numărul de reclame cumpărate:

ADVERTISEMENT
  • Silver Grupe (o reclamă pe meci, doar în grupe)
  • Silver Eliminatory (o reclamă pe meci, doar în meciurile emiminatorii)
  • Gold (o reclamă pe meci, în toate meciurile)
  • Platinum (două reclame pe meci în grupe şi una pe meci în partidele eliminatorii)
  • Diamond (două reclame pe meci, în toate meciurile)

Clienţii au putut cumpăra spoturi şi în afara pachetelor. În astfel de cazuri, preţul este semnificativ mai ridicat, dublu sau peste dublu dacă reclamele vor fi difuzate de la faza sferturilor de finală în sus.

Medie de 5.000 de euro reclama la meciurile din grupe

Costurile diferă în funcţie de pachete şi poziţia în calup, iar preţul de plecare pentru un punct de rating este de 400 de euro. La acesta se aplică multiplicatori, în funcţie de faza competiţiei şi poziţia reclamei în calup. Cea mai scumpă reclamă este cea difuzată între momentul intonării imnurilor naţionale şi începutul partidei (Golden Break).

ADVERTISEMENT

În meciurile din grupe, “plaja” pentru o reclamă este destul de mare, dat fiind potenţialul de audienţă diferit al partidelor (sunt meciuri de la 16:00, 19:00 şi 22:00). Pe pachetul Diamond (două reclame pe meci), o reclamă ar costa între 2.400 şi 4.500 de euro.

Dacă este printre primele din calup, poate ajunge la 3.500-5.500 de euro, iar dacă e pusă între imn şi startul partidei (Golden Break), o reclamă în grupe se poate duce şi spre 6.000-8.000 de euro.

ADVERTISEMENT

20.000 de euro pentru o reclamă la finală

Începând cu fazele eliminatorii prețurilor vor crește constant. În funcție de audiențe, o reclamă la mijlocul calupului din optimile de finală are un preț mediu de 3.500-5.500 de euro, dar poate ajunge și la 6.000 de euro. În sferturi și semifinale, o astfel de reclamă va costa între 5.500 și 8.000 de euro.

Cele mai mari prețuri se vor înregistra la finală, acolo unde o reclamă ar ajunge între 7.500 şi 10.000 de euro pentru pachetul Diamond. pPrima reclamă din calup s-ar putea ridica la 13.000-15.000 de euro, iar una dată între imn şi meci s-ar putea apropia de 20.000 de euro.

ADVERTISEMENT

Partidele de la Bucureşti au un preţ special. Pentru aceste meciuri, tariful standard pentru fiecare pachet va fi mai scump cu 50%. Astfel, în funcţie de audienţă, un spot standard ar putea costa între 3.600 şi aproape 7.000 de euro.

CITEȘTE mai multe articole interesante din categoriile NEWS, SPORT sau LIFE
ADVERTISEMENT