Life

Cătălin Măruță versus Teo Trandafir. Cum arată bătălia dintre cei doi prezentatori în cifrele de audiență

09.07.2020 | 21:55
Catalin Maruta versus Teo Trandafir Cum arata batalia dintre cei doi prezentatori in cifrele de audienta
ADVERTISEMENT

Cătălin Măruță și Teo Trandafir continuă să fie rivali pe micile ecrane, căci emisiunile pe care aceștia le prezintă sunt pe același tronson orar.

Cătălin Măruță, mai iubit decât Teo Trandafir. Audiențele o spun clar

Atât Teo cât și Măruță încep la ora 15:00, însă întrebarea care ne interesează este următoarea: cine are mai mult succes dintre cei doi? Ce spun datele audiențelor?

ADVERTISEMENT

Site-ul paginademedia.ro a prezentat o analiză comparativă a performanțelor făcute de cei doi prezentatori de la PRO TV și Kanal D în ultimele 6 luni.

Ei bine, diferențele dintre emisiunile „Teo Show” și „La Măruță” nu sunt foarte mari, cei doi prezentatori aflându-se mai tot timpul la baionetă în perioada ianuarie-iunie.

ADVERTISEMENT

În ultimele zile, Teo l-a bătut pe Măruță în audiență, reușind să se impună pe mai multe segmente de public, însă la începutul perioadei analizate, Măruță a fost în fața prezentatoarei de la Kanal D.

Teo a strâns 800.000 de telespectatori în ediția din 27 februarie, maximul perioadei

Atât la targetul Național, Urban cât și cel Comercial, emisiunea de la PRO TV este în fața celei realizate de Teo Trandafir. Iată și datele pentru ianuarie-iunie a numărului de telespectatori în medie strânși de cele două producții tv:

ADVERTISEMENT
  • NAȚIONAL: La Măruță: 568.000 telespectatori unici (13,1% share); Teo Show: 557.000 telespectatori unici (12,8% share);
  • URBAN: La Măruță: 260.000 de telespectatori unici (11,5% share); Teo Show: 238.000 (10,5% share);
  • COMERCIAL: La Măruță: 99.000 de telespectatori unici (16,2% share); Teo Show: 61.000 (10,1% share).

Măruță a strâns maximul de telespectatori în fața micilor ecrane în ediția din 31 martie, în pandemia de coronavirus. Atunci avea 950.000 de telespectatori ca medie.

ADVERTISEMENT

Teo a strâns un maximum de 800.000 de români în medie în emisiunea din 27 februarie, cea mai urmărită din intervalul ianuarie – iunie.

Trebuie precizat că cifrele mari de audiență de care s-au bucurat cei doi prezentatori care concurează de ani de zile pe tronsonul 15:00 – 17:00 a crescut pe fondul instaurării stării de urgență, când lumea a stat în casă.

ADVERTISEMENT